اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

رقابت 200 شاعر در کنگره شعر امام حسن مجتبی (ع)/اسامی برگزیدگان اعلام شد

دبیر دومین کنگره شعر امام حسن مجتبی (ع) با بیان اینکه 200 شاعر در سطح کشور در اینت دور از رقابت‌ها شرکت کردند، افزود: 600 اثر به ثبت رسید که در این میان 6 نفر به عنوان برگزیده انتخاب و تقدیر شد.

رقابت 200 شاعر در کنگره شعر امام حسن مجتبی (ع)/اسامی برگزیدگان اعلام شد

هادی جانفدا، دبیر دومین کنگره شعر امام حسن مجتبی (ع) البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با بیان اینکه کنگره شعر امام حسن مجتبی (ع) به کمک سپاه استان البرز، سازمان فرهنگی شهرداری کرج و شاعران اهل بیت برگزار شد، گفت: برنامه ریزی‌های انجام شده در این مسیر بود که کنگره را تحت عنوان « حدیث حسن » به میزبانی استان البرز برگزار کنیم.

دبیر دومین کنگره شعر امام حسن مجتبی (ع) بیان کرد: از سه ماه گذشته فراخوان کنگره در سراسر کشوراطلاع رسانی شد و در میان ۲۰۰ شاعر از سراسر کشور آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند.

وی تعداد آثار ارسالی شاعران کشوری را به این کنگره را 600 مورد خواند و ادامه داد: این کنگره در بخش اصلی در مدح، منقبت، فضائل و مراثی کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و در بخش ویژه نیز در مدح، بیان فضائل و معرفی دختران مکرمه امام حسن مجتبی (ع) و در تمام قالب‌های شعر فارسی برگزار شد.

جانفدا تعداد برگزیده‌های این کنگره را 6 نفر برشمرد و یادآور شد: سه نفر از استان البرز این کنگره را داوری می‌کردند.

وی در پایان به اعلام اسامی برندگان پرداخت و گفت: با توجه به نظر داوران خانم‌ها زهرا طهماسبی از همدان، فائزه زرافشان از میبد یزد و آقایان ایوب پرندآور از جهرم، سید اکبر سلیمانی کهگیلویه و بویراحمد، قاسم بای از گرگان و رضا یزدانی از قم برگزیدگان این کنگره بودند.

گفتنی است هدایای برگزیدگان لوح تقدیر، تندیس کنگره و 20 میلیون ریال وجه نقد اعلام شده است.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول