اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

هزینه ۲۷ میلیارد و ۱۶۱ میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت در ایام کرونا

مسوول امور مشارکت‌های مردمی و مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از هزینه ۲۷ میلیارد و ۱۶۱ میلیون و ۶۷۲ هزار و ۱۴ ریالی این مجموعه در ایام کرونا خبر داد.

هزینه ۲۷ میلیارد و ۱۶۱ میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت در ایام کرونا

حمید شاکری‌صفت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات مجمع خیرین سلامت در راستای مقابله با کرونا از ۲۰ اسفندماه سال گذشته تا پایان مردادماه امسال اظهار کرد: اسفندماه سال گذشته ۱۱ میلیارد و ۵۴۴ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال  در مقابله با کرونا به مراکز درمانی کمک شد.

وی با اشاره به اینکه به مبلغ ۶۶۵ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال برای خانواده‌های زیر پوشش مجمع خیرین سلامت اقلام غذایی در قالب کمک مومنانه تهیه شد گفت: فروردین ماه امسال نیز به ارزش ۳ میلیارد و ۴۰ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال در راستای مقابله با کرونا وسایل و تجهیزات پزشکی برای مراکز درمانی تهیه شد.

مسوول امور مشارکت‌های مردمی و مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از یک‌میلیارد و ۳۷۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی کمک مومنانه در توزیع مواد غذایی بین خانواده‌های زیر پوشش در این ماه خبر داد و افزود: اردیبهشت نیز به ارزش یک‌میلیارد و ۳۱۴ میلیون و ۱۶۰ هزار ریال وسایل و تجهیزات پزشکی برای مراکز درمانی تهیه شد.

وی خاطرنشان کرد: در این ماه به ارزش ۲ میلیارد و ۵۸۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال برای تهیه مواد غذایی بیماران مورد حمایت مجمع هزینه شد.

شاکری‌صفت با اشاره به تهیه وسایل پزشکی برای مراکز درمانی در مقابله با کرونا طی خردادماه ماه افزود: ۷۵۳ میلیون ریال در این خصوص هزینه شد.

وی به توزیع مواد غذایی در قالب طرح کمک مومنانه در این ماه اشاره کرد و گفت: به ارزش ۴۵۵ میلیون و ۹۰۰ هزار  ریال برای خانواده بیماران مورد حمایت مجمع خیرین سلامت اقلامی تهیه شد.

مسوول امور مشارکت‌های مردمی و مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به اینکه تیرماه به ارزش یک‌میلیارد و  ۳۰۸ میلیون و ۷۴۹ هزار و ۲۶۴ ریال وسایل پزشکی برای مراکز درمانی خریداری شد عنوان کرد: در این ماه به ارزش ۶۸۹ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال مواد غذایی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به تهیه وسایل پزشکی برای کادر درمان به ارزش یک میلیارد و ۹۰۵ میلیون و ۲۸۲ هزار ریال طی مردادماه امسال گفت: در این ماه در قالب اقلام غذایی بین خانواده‌های بیماران زیر پوشش مجمع توزیع شد که ارزش آن یک میلیارد و ۵۴۹ میلیون و ۸۳۰ هزار و ۷۵۰ ریال بود.

شاکری‌صفت خاطرنشان کرد: در مجموع ۲۷ میلیارد و ۱۶۱ میلیون و ۶۷۲ هزار و ۱۴ ریال از سوی مجمع خیرین سلامت همدان در ایام کرونا هزینه شده است‌.
انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول