اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

فتاح: بنیاد 1850 میلیارد تومان برای کرونا اختصاص داد

رییس بنیاد مستضعفان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 1850 میلیارد تومان در بنیاد برای کرونا اختصاص یافته است.

فتاح: بنیاد 1850 میلیارد تومان برای کرونا اختصاص داد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پرویز فتاح در حاشیه افتتاح فاز دوم فولاد کاوه جنوب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فاز دوم فولاد کاوه جنوب در شرایطی در کشور اجرا و تکمیل شد و امروز شاهد بهره‌برداری رسمی از آن بودیم که سخت‌ترین شرایط تحریمی بر علیه کشورمان و بر علیه توسعه صنعتی کشور در جریان است.

وی با بیان این که در سالروز شکست حصر آبادان، بنیاد توانست تا تحریم در صنعت فولاد را به همت جوانان متخصص و متعهد بشکند، عنوان داشت: دوران دفاع مقدس را جوانان برومند این ملت با مقاومت و رشادت با پیروزی به پایان رساندند و ما امروز نیز شاهد بروز و تجلی ایمان و اراده جوانان کشورمان هستیم.

رییس بنیاد مستضعفان اضافه کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، بنیاد مستضعفان بیش از ۱۸۵۰ میلیارد تومان را برای مقابله با کرونا اختصاص داده است و این روند همچنان ادامه دارد.

فتاح همچنین ابراز امیدواری کرد تا پایان امسال بیش از 400 میلیون دلار صادرات از محل تولیدات مجتمع فولاد کاوه جنوب نصیب کشور شود.

وی خاطرنشان کرد: در فاز دوم فولاد کاوه که 1.2 میلیون تن فولاد به صورت شمش تولید می‌کند، مجموعا به ظرفیت 2.4 میلیون تن فولاد در این مجتمع دست یافته‌ایم که حاصل تلاش و پشتکار جوانان متخصص ایرانی است و وابستگی در آن وجود ندارد.

انتهای پیام/88055/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول