اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

محدودیت‌های 19 گانه کرونایی در کرمانشاه برقرار شد/ تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی تا اطلاع ثانوی

استاندار کرمانشاه با آغاز موج سوم کرونا، ۱۹ محدودیت از جمله تعطیلی مدارس، تالارهای پذیرایی و تورهای گردشگری را در استان اعلام کرد.

محدودیت‌های 19 گانه کرونایی در کرمانشاه برقرار شد/ تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی تا اطلاع ثانوی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، با آغاز موج سوم شیوع کرونا، ۱۹ محدودیت از جمله تعطیلی مدارس، تالارهای پذیرایی، تورهای گردشگری و... از سوی استاندار کرمانشاه امروز در ستاد مدیریت کرونا استان، اعلام شد.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه اظهار داشت: به موجب مصوبه امروز ستاد مدیریت مبارزه با کرونا از فردا (یکشنبه، ششم مهر) در پی تشدید بیماری کرونا در استان تمامی مدارس، مهدکودک‌ها و کلاس‌های حضوری دانشگاه‌ها تعطیل می‌شوند.

استاندار کرمانشاه به وضعیت قرمز استان به لحاظ شیوع ویروس کرونا اشاره و بیان کرد: استان کرمانشاه به وضعیت قرمز پرخطر رسیده، لذا محدودیت کرونایی در استان از فردا تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

وی با اعلام خبر تعطیلی مدارس گفت: دانش‌آموزان از طریق شبکه شاد و شبکه آموزش تلویزیون پیگیر آموزش باشند، از فردا حضوری در مدارس نخواهیم داشت.

بازوند به بی‌توجهی تعداد بسیاری از افراد جامعه نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اشاره کرد و گفت: میانگین استفاده عموم مردم از ماسک در استان به حدود 49 درصد و ادارات به 72 درصد رسیده که جای تاسف دارد.

وی با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان، تصریح کرد: تعداد بسترها در استان بالاتر از میانگین کشوری شده که این افزایش، وضعیت ما را برای پاییز و زمستان بسیار نگران‌کننده می‌کند.

تعطیلی مدارس، تعطیلی تمامی آموزشگاه‌های علمی آزاد، تعطیلی مهد‌های کودک، تعطیلی کلاس‌های حضوری دانشگاه‌ها و سراهای دانشجویی، عدم برگزاری تمام آزمون‌های حضوری، کاهش حضور کارکنان دولت (‌۳۰ درصد کاهش یابد) با توجه به نظر مدیر سازمان، تقلیل ساعت فعالیت پاساژها، بازار روزها، میادین میوه و تره بار و نظارت بیشتر بر اینگونه فعالیت‌ها، اعمال محدودیت در پارک‌ها تفرجگاه‌ها مراکز گردشگری و نظارت بیشتر بر پارک‌ها، اعمال محدودیت با جلوگیری از هر گونه تجمع در آرامستان‌ها و مجالس عزاداری، اعمال محدودیت تالارهای پذیرایی و مجالس عروسی، اعمال محدودیت یا جلوگیری از مراجعه حضوری در دفاتر پیشخوان، مراکز خدمات الکترونیک قضایی، پلیس۱۰+، اعمال محدودیت یا تعطیلی تمام مراکز ورزشی، اعمال محدودیت و تعطیلی مراکز فرهنگی و هنری، محدودیت تشکیل جلسات حضوری در تمام ادارات، محدودیت در برگزاری مراسم مذهبی در مناسبت های خاص در مساجد، تکایا و اماکن متبرکه، تداوم تعطیلی استخرهای شنا،تعطیلی اقامتگاه‌ها و تورهای گردشگری، اعمال نظارت قوی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی (ماسک و رعایت فاصله فیزیکی) در پایانه‌های مسافربری، ریلی و هوایی، اعمال تشدید نظارت بر رعایت پروتکل‌ها (ماسک و فاصله فیزیکی) در تاکسیرانی و اتوبوسرانی،  ۱۹ محدودیت جدید به دستور استاندار با توجه به شرایط خاص استان در موج سوم بیماری کرونا است که تا اطلاع ثانوی در استان اعمال می‌شود.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول