اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

جهانگیری: آنهایی که بر ضعف کشور اصرار دارند باید پاسخگوی اعمال‌شان باشند

معاون اول رئیس جمهور گفت:عده‌ای اصرار دارند که این کشور بزرگ و پرظرفیت که نیروی انسانی قوی دارد و قادر به تحول آفرینی است را کشور کوچکی جلوه دهند و باید در برابر پروردگار پاسخگوی رفتار و اعمال‌شان باشند.

جهانگیری: آنهایی که بر ضعف کشور اصرار دارند باید پاسخگوی اعمال‌شان باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اسحاق جهانگیری ظهر امروز در آیین افتتاح بیمارستان 130 تخت‌خوابی علی شریعتی اظهار کرد: در روزهای اول شیوع کرونا، یکی از دلایل بالا رفتن شمار جان‌باختگان کادر درمان در کشور، نبود تجهیزات اولیه حفاظت فردی مورد نیاز برای این عزیزان در بیمارستان‌ها بود.

وی افزود: به فضل الهی اتفاقات بزرگی در این مدت اتفاق افتاد و توانستیم در زمینه تأمین نیازها و تجهیزات مورد نیاز برای مقابله با کرونا در کشور کارهای خوبی انجام دهیم.

معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد: عده‌ای اصرار دارند که این کشور بزرگ و پرظرفیت که نیروی انسانی قوی دارد و قادر به تحول آفرینی است را کشور کوچکی جلوه دهند و باید در برابر پروردگار پاسخگوی رفتار و اعمال‌شان باشند.

جهانگیری با یادآوری جانفشانی‌های کادر درمان در کشور، عنوان داشت: این عزیزان از توان خود مایه گذاشتند و ظرفیت‌های بیمارستانی کشور خیلی خوب و به فضل الهی و به مدد طرح تحول سلامت رشد یافته و در همه شهرهای کشور بیمارستان و بخش آی‌سی یو داریم و در این مدت پزشکی کشورمان خوب درخشید و نام ماندگاری در این مقطع از خود به جای گذاشت و در تاریخ ماندگار خواهد شد.

وی گفت: بنده و دولت دست بوس این عزیزان هستیم و همه باید قدردان باشیم و مهم‌ترین کاری که می‌توانیم در قدردانی از این عزیزان انجام دهیم، رعایت همین اصولی است که از سوی وزات بهداشت اعلام می‌شود.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به سفرهای متعدد خود به استان‌های مختلف کشور تا پیش از شیوع کرونا، اظهار داشت: از زمان اعلام ستاد ملی کرونا مبنی بر پرهیز از سفر، ما حدود 8 ماه است که از تهران بیرون نرفته بودیم و این اولین سفری است که بعد از این ممنوعیت‌ها داشته‌ام و حتی مصر بودم که به استان‌های بحرانی کرونا سفر کنم اما تأکید شد که این سفرها انجام نشود.

جهانگیری بیان داشت: در چند ماه اخیر آقای نمکی وزیر بهداشت تأکید کردند که سفرهای ما انجام نشود و اکنون نیز برای انجام این سفر با پروتکل‌های خاصی که از سوی وزارت بهداشت تدوین شده، این سفر را انجام دادیم.

وی از مردم خواست تا حتما برای روز اربعین توصیه‌های کرونایی را جدی بگیرند.

معاون اول رئیس جمهور همچنین از عموم مردم هرمزگان و بخصوص کادر درمانی در استان بدلیل مجاهدت فراوان در نجات جان مردم قدردانی کرد و یکی از دلایل سفر خود به هرمزگان برای افتتاح پروژه‌ها را وضعیت مناسب‌تر هرمزگان نسبت به استان‌های دیگر در زمینه شیوع کرونا عنوان کرد.

انتهای پیام/88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول