اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

وحدت و یکپارچگی مردم و نیروهای نظامی در بالاترین سطح قرار دارد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان گفت: وحدت و یکپارچگی مردم و نیروهای نظامی در بالاترین سطح قرار دارد.

وحدت و یکپارچگی مردم و نیروهای نظامی در بالاترین سطح قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان قزوین که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس و چهلمین سالگرد این شکوه، عظمت و حماسه آفرینی همه اقشار جامعه را به نیروهای نظامی و انتظامی که با تلاش شبانه‌روزی همچنان امنیت می‌آفرینند تبریک می‌گوییم.

وی تصریح کرد: پس از آغاز دفاع مقدس، ملت با قدرت پای کار آمدند و با تمام توان از امام خمینی(ره) و آرمان‌های انقلاب حمایت کردند و اجازه ندادند بعثی‌ها به مقاصد خود در حمله به ایران اسلامی دست پیدا کنند.

امام جمعه قزوین با اشاره به شور و اشتیاق مردم برای حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل یادآور شد: مردم آنقدر برای حضور و دفاع از کشور و اسلام اشتیاق داشتند که برای حضور در میدان التماس می‌کردند و این مهم سرمایه عظیمی محسوب می‌شد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر اینکه امنیت هر چیزی در دین مهمتر معرفی شده است، خاطرنشان کرد: ارزش و اهمیت امنیت در دین از هر چیز دیگری بالاتر معرفی شده است و ملت ایران در امتحان دفاع مقدس سربلند بیرون آمدند و امنیت امروز نیز مرهون رشادت‌های رزمندگان در دفاع مقدس است.

وی با تأکید بر اینکه وحدت و یکپارچگی مردم و نیروهای نظامی امنیت‌آفرین است، اذعان کرد: امروز بحمدالله وحدت و یکپارچگی اقشار مختلف مردم با یکدیگر و همچنین نیروهای نظامی و انتظامی در سطوح مختلف در بالاترین سطح قرار دارد و این مهم یکی از مؤلفه‌های مهم در ارتقای امنیت کشور است.

آیت‌الله عابدینی به توطئه‌های دشمن برای برهم زدن امنیت کشور نیز اشاره کرد و افزود: برخلاف توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی و جنگ فرهنگی که سران استکبار علیه ایران به راه انداخته‌اند، مردم اجازه ایجاد تفرقه را نداده و با وحدت در کنار یکدیگر قرار دارند.

امام جمعه قزوین وحدت و یکپارچگی مردم و نیروهای نظامی و انتظامی استان قزوین را نیز بسیار بالا دانست و اضافه کرد: بحمدالله تمام اقشار جامعه، روحانیت، نیروهای نظامی و انتظامی در استان قزوین وحدت و یکپارچگی بسیار بالایی دارند و این مهم بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول