اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مراسم قالی‌شویان کاشان برگزار نخواهد شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان گفت: در مهر سال 1399 هیچگونه مراسم و برنامه تحت عنوان قالی‌شویان نداریم و صرفا دو شب عزاداری در فضای باز صحن آستان مبارک به مناسبت شهادت حضرت سلطان علی بن امام محمد باقر(ع) به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

مراسم قالی‌شویان کاشان برگزار نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان به نقل از روابط عمومی فرمانداری کاشان، عباسعلی قپانی‌پور در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی مراسم عزاداری حضرت سلطان علی بن امام محمد باقر (ع) گفت: در مهر سال ۱۳۹۹ هیچگونه مراسم و برنامه تحت عنوان قالی‌شویان نداریم و صرفا دو شب عزاداری در فضای باز صحن آستان مبارک به مناسبت شهادت حضرت سلطان علی بن امام محمد باقر(ع) به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان  تصریح کرد: با توجه به اعلام خطر وضعیت قرمز در شهرستان کاشان و بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا کلیه برنامه‌های آیین قالی‌شویان در جمعه دوم و سوم مهرماه لغو است و درب‌های حرم و صحن بسته خواهد بود.

وی افزود: در شب‌های چهارشنبه و پنجشنبه صرفا به مدت ۲ ساعت مراسم عزاداری و سخنرانی با کنترل شدید مباحث بهداشتی و امنیتی در صحن آستان مبارک صورت می گیرد.هر نوع اسکان موقت در منطقه اردهال ممنوع است و کلیه مسیرها و راه‌های منتهی به مشهد اردهال مسدود و از ورود افراد غیربومی به منطقه جلوگیری می‌شود.

قپانی‌پور تاکید کرد: مسؤول تامین امنیت و حفظ جان شهروندان هستیم، حفظ سلامت و جان مردم از خطوط قرمز است، در بحث محدودیت های کرونایی ملاحظاتی همچون سختی زندگی و معیشت مردم وجود دارد وگرنه وضعیت این بیماری در شهرستان به گونه ای است که شاید اعمال محدودیت‌های سخت تر و شدیدتر از فروردین ماه نیاز باشد.

معاون فرمانداری کاشان تبیین کرد: نتیجه مسافرت‌ها، برگزاری مراسم و همچنین بازگشایی مدارس در حال نمایان شدن است، در حال حاضر ورودی بیمارستان شهید بهشتی وضعیت بسیار نگران‌کننده‌ای دارد و بخش سوم مراقبت از بیماران کرونایی در این بیمارستان در حال آماده‌سازی است و در صورت تداوم این امر به ناچار تصمیماتی برای اعمال محدودیت‌های شدیدتر گرفته می‌شود.

قپانی‌پور با اشاره به تردد ناقلان بدون علامت در سطح جامعه گفت: آمارهای اعلامی از سوی دانشگاه صرفا بیماران بستری و آزمایش گرفته در بیمارستان است و در صورتی که از تمامی افراد جامعه تست کرونا گرفته شود با رقم وحشتناکی مواجه می شویم.

معاون سیاسی فرماندار کاشان در ادامه خاطر نشان کرد: لیست هیأت‌های متخلف که با نادیده گرفتن مسائل بهداشتی سلامت جامعه را به خطر انداخته اند تحویل دادستانی شده و با تمامی متخلفان برخورد می‌شود و از هیأت‌هایی که با بزرگ منشی هزینه‌های برگزاری مراسم خود را به سمت کمک به معیشت مردم و کمک به کادر درمانی برده‌اند نیز تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول