اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

کمبودها ومشکلات نمی تواند مانعی در مسیر تحول قضایی ایجاد کند

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: همانگونه که کمبود‌های دوران هشت سال دفاع مقدس مانع از فعالیت رزمندگان نشد ما هم نباید به کمبود توجه کنیم و باید با روحیه جهادی اقدامات دستگاه قضایی را به نتیجه برسانیم.

کمبودها ومشکلات  نمی تواند مانعی در مسیر تحول قضایی ایجاد کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز، در همایش «قانونمداری و آرمان های دفاع مقدس» که در سالن جلسات دادگستری البرز و با حضور معاون حقوقی قوه قضایی برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: رزمندگان ما جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای دفاع از کیان انقلاب و شرف کشور اهدا کردند.

رئیس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه دوران فعلی در قوه قضاییه دوره تحول قضایی است، اظهار کرد: تحول قوه قضایی تحول نظام است و هر یک از ما باید به عنوان رزمنده ای با ایثار و جهاد به مبارزه با فساد بپردازیم.

فاضلی هریکندی یادآور شد: نیاز داریم از ایثار و کارجهادی رزمندگان الگوبرداری کنیم تا فساد و تخلف را به حداقل برسانیم.

وی اضافه کرد: همانگونه که کمبود‌های دوران هشت سال دفاع مقدس مانع از فعالیت رزمندگان نشده است ما نیز امروز نباید به کمبود توجه کنیم و لازم است با روحیه جهادی و بهره گیری از مفاهیم دفاع مقدس اقدامات دستگاه قضایی را به نتیجه برسانیم.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول