اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

تخت خالی نداریم/ بیماران جدید کرونایی در راهروهای بیمارستان بستری می شوند

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین گفت : در حال حاضر تخت خالی نداریم و در صورت مراجعه بیماران جدید مجبور به بستری در راهرو بیمارستان ها هستیم و در صورت مراجعه به بیمارستان های خصوصی نیز هزینه اخذ خواهد شد.

تخت خالی نداریم/ بیماران جدید کرونایی در راهروهای بیمارستان بستری می شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین با اشاره به اوج گیری مجدد کرونا اظهار داشت : بی توجه به پروتکل های بهداشتی از سوی آحاد مردم و متولیان امر و همچنین کاهش نظارت ها علت اوج‌گیری مجدد کرونا است.

وی افزود: اقدامات حداقلی کافی نیست و نظارت ها و رعایت مقررات باید تشدید شود. 

حبیبی با اشاره به تصمیمات جدید ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان گفت : به دنبال اخذ مجوز از وزارت کشور و بهداشت برای تعطیلی یک الی دو هفته ای مدارس، دانشگاه ها، حوزه های علمیه، سینماها، باشگاه های بدنسازی، کافه ها و تالارهای پذیرایی و آرایشگاه‌ها هستیم. 

وی افزود : بخش پیاده روی جاده سلامت از امروز تعطیل خواهد بود و همچنین راهپیمایی نمادین برای اربعین نخواهیم داشت و سفر به عراق نیز ممنوع است. 

وی با اشاره به محدودیت ها در دستگاه های اداری گفت: برگزاری جلسات اداری و بازدید ها حداکثر با حضور ۱۵نفر باشد و به افراد فاقد ماسک خدمات ارائه نشود. 

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین اظهار داشت: هیچ اداره ای تعطیل نخواهد شد چرا که بر اساس تجربه تعطیلی ادارات موجب افزایش مسافرت ها می شود. 

وی با ابراز گله مندی از سازمان صمت و اتاق اصناف افزود: متاسفانه در بین اصناف و بازار رعایت پروتکل‌های بهداشتی به خوبی انجام نمی شود. 

حبیبی افزود : اصناف بار اول اخطار دریافت خواهند کرد و در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اخطارهای دوم، سوم و چهارم به ترتیب مجازات های پلمپ به مدت یک هفته، یک ماه و ابطال پروانه کسب اعمال خواهد شد. 

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین با توصیه به مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: در حال حاضر تخت خالی نداریم و در صورت مراجعه بیماران جدید مجبور به بستری در راهرو بیمارستان ها هستیم و در صورت مراجعه به بیمارستان های خصوصی نیز هزینه اخذ خواهد شد. 

وی افزود: به دنبال برپایی بیمارستان صحرایی برای بیماران با شرایط حاد هستیم  و بیمارستان های خصوصی نیز ملزم به همکاری با ما  هستند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول