اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

پاسخ وزیر آموزش و پرورش درباره عملکرد و مباحث مالی قانع کننده نبود

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به حضور حاجی میرزایی در این کمیسیون برای پاسخ به سوالات گفت: پاسخ‌های وزیر آموزش و پرورش درباره عملکرد سیاسی برخی مدیران این وزارتخانه و مباحث مالی قانع کننده نبود ولی چند هفته وقت برای ارائه مستندات داده شد.

پاسخ وزیر آموزش و پرورش درباره عملکرد و مباحث مالی قانع کننده نبود

حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست امروز (دوشنبه ۷ مهر) این کمیسیون با اشاره به حضور وزیر آموزش و پرورش برای پاسخگویی به سئوالات نمایندگان اظهار داشت: در این جلسه نماینده زابل، نماینده علی آباد کتول، نماینده آبادان، نماینده اصفهان، نماینده مهاباد و نماینده تبریز مطرح شد. 

وی افزود: سوال حبیب الله دهمرده نماینده زابل در خصوص عملکرد سیاسی برخی از مدیران آموزش و پرورش بود؛ سوال رحمت اله نوروزی نماینده علی آباد کتول هم درباره احتساب سوابق تحصیلی به جای برگزاری کنکور بود؛ همچنین سئوال جلیل مختار نماینده آبادان در خصوص برخی مباحث مالی در آموزش و پرورش مطرح شد که پاسخ‌های وزیر آموزش و پرورش برای نمایندگان سئوال کننده قانع کننده نبود ولی چند هفته فرصت به وزیر برای ارائه مستندات لازم به نمایندگان داده شد.

فلاحی گفت:‌ پاسخ وزیر آموزش و پرورش به سئوال جلال محمودزاده نماینده مهاباد درباره ناتوانی آموزش و پرورش در آموزش به کودکان استثنایی در کشور و سئوال روح الله متفکر آزاد نماینده تبریز درباره نابسامانی و خطاهای فاحش در آزمون ورودی استعدادهای درخشان تابستان 99 برای نمایندگان سئوال کننده قانع کننده اعلام شد. 

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: سوال دیگری مطرح شده در این نشست از سوی رحمت الله نوروزی نماینده علی آباد کتول درباره سرانه مدارس مطرح شد؛ همچنین مهدی طغیانی نماینده اصفهان هم درباره جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش سوال خود را مطرح کرد که این نمایندگان پاسخ‌های وزیر را قانع کننده تشخیص دادند.

انتهای پیام/ 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول