اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

روش‌های نوین توزیع نهاده‌های کشاورزی در سمنان تبیین شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان نظارت مستمر بر توزیع نهاده‌ها را ضروری دانست و بر تبیین روش‌های نوین و اجرایی توزیع نهاده‌های کشاورزی در این استان تأکید کرد.

روش‌های نوین توزیع نهاده‌های کشاورزی در سمنان تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‌رضا شریفی‌نژاد عصر امروز در نشست کارگروه نظارت بر توزیع نهاده‌های دام و طیور استان سمنان در سالن کوثر استانداری سمنان، ضمن بیان اینکه توزیع و نظارت دقیق بر توزیع نهاده‌ها الزامی است، تأکید کرد: در کنار مصوبات کارگروه‌های مرتبط، باید مدیریت چرخه توزیع به شکلی، تثبیت و مستندسازی شود.

وی افزود: ما نیازمند یک روش اجرایی نوین و درست برای چرخه توزیع هستیم که در آن فرآیندها قابل‌درک باشند؛ یعنی موضوع دریافت نهاده، توزیع، نظارت، پشتیبانی امور دام و … هرکدام به شکل مستند و دقیق رسالت‌های خود را بدانند و هر کار به‌نوبه خود اجرایی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه این چرخه توزیع از زمان دریافت نهاده تا رسیدن به دست تولیدکننده باید ساز و کار مستندی داشته باشد، گفت: باید در کنار دیگر مستندات کارگروه، نظارت بر عرضه و توزیع نهاده‌های دامی نسبت به این‌گونه مستندسازی‌ها هم اقدام کرد تا بتوانیم رویه‌ای واحد را در استان تبیین و آن را به فرمانداران نیز ابلاغ کنیم تا برحسب آن نظارت‌ها انجام شود.

شریفی‌نژاد با بیان اینکه امروز رسانه‌های بیگانه به دنبال التهاب هستند، خاطرنشان کرد: باید بازار را تنظیم کرد و اگر بدون نظارت نهاده‌ای وارد سیستم و چرخه توزیع شود، مشکلاتی را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول