اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

سازماندهی گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر برای رفع مشکلات هر محله

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری با اشاره به گروه‌بندی نیروهای این ستاد گفت: هر گروه با محوریت مسجد محل، ظرفیت‌ها و مشکلات منطقه خود را شناسایی و پس از جمع‌بندی اقدام به مطالبه‌گری می‌کند.

سازماندهی گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر برای رفع مشکلات هر محله

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد ظهر امروز جلسه سرگروه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر با حضور معاون دادستان در محل سالن جلسات مصلی امام خمینی شهرکرد برگزار شد.

رضا مولوی در این جلسه گفت: به منظور فعالیت‌ موثر و پوشش تمامی محلات سطح استان نیروهای ستاد امر به معروف و نهی از منکر به صورت محله‌ای گروه‌بندی شدند.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری ادامه داد:هر گروه امر به معروف و نهی از منکر شامل یک نفر سرگروه و هفت عضو است که همگی در یک منطقه ساکن هستند و در راستای احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در محله خود با برنامه و آموزش‌های تخصصی مشغول به فعالیت شدند.

وی خاطرنشان کرد: هر گروه با محوریت مسجد محل ظرفیت‌ها و مشکلات منطقه خود را شناسایی و پس از جمع‌بندی اقدام به مطالبه‌گری از دستگاه‌هایی که می‌توانند در این زمینه اقدام موثری داشته باشند می‌کند.

مولوی تاکید کرد: مطالبات و پیشنهادات باید به صورت مکتوب برای مدیر دستگاه مورد نظر از سوی گروه جهادی مکاتبه شود و برای جلوگیری از تداخل مطالبات سرگروه‌ها باید در یک پیام‌رسان گروهی تشکیل دهند و با یکدیگر ارتباط مستمر داشته باشند.

در ادامه سرگروه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر در هر منطقه مشکلاتی که با آن دست به گریبان هستند را مطرح کردند.

عمده مطالبات سرگروه‌ها افزایش حضور و فعالیت دستگاه انتظامی برای مبارزه با اراذل و اوباش و ناهنجاری‌ها، ایجاد بستری برای فعالیت بانوان مروج عفاف و حجاب در قالب غرفه‌ و نمایشگاه، حضور بیشتر نهادهای فرهنگی استان در ترویج سبک زندگی اسلامی و ارتباط مستمر و حمایت بیشتر دستگاه قضائی با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بود.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول