اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

جاده پلدختر_خرم‌آباد بازگشایی شد

بخشدار معمولان گفت: جاده قدیم پلدختر_خرم‌آباد که به علت انفجارهای بازسازی مسدود شده بود، بازگشایی شد.

جاده پلدختر_خرم‌آباد بازگشایی شد

سید حبیب الله موسوی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار فارس در پلدختر اظهار داشت: این محور از امروز عصر (یکشنبه) بازگشایی شده و تا روز چهارشنبه، طی سه روز آینده، رانندگان می توانند در این محور تردد داشته باشند.

وی افزود: محور پلدختر _خرم‌آباد پس از سه روز بازگشایی کامل به مدت یک هفته هر روز از ساعت هشت صبح تا ۱۳ عصر به دلیل عملیات انفجار ترانشه برای نعریض این محور از محدوده تنگ تیر تا منطقه چم حیدر مسدود است.

بخشدار معمولان گفت: محور پلدختر_خرم‌آباد پس از یک هفته که از ساعت ۱۳ عصر به بعد تردد در آن برقرار است، مجدد به دلیل عملیات انفجار به مدت یک ماه مسدود می‌شود.

وی افزود: در این مدت، رانندگان می‌توانند از جاده  چول هول به عنوان محور جایگزین برای دسترسی به آزاد راه خرم‌زال استفاده کنند.

موسوی یادآورشد: عدم نصب تابلوی راهنمایی و رانندگی مناسب ، تخریب سه نقطه از این محور براثر سیلاب‌های گذشته که نیاز به آب نما و پل دارند از مشکلات جاده چول هول به عنوان محور جایگزین معمولان به خرم‌آباد است.

وی پرداخت عوارض آزادراه را مشکل اصلی رانندگان  شهر و روستاهای معمولان دانست و افزود: رانندگان  این بخش به دلیل مشکلات و شرایط اقتصادی موجود در کشور توان پرداخت عوارض سنگین آزاد راه پل زال را ندارند.

بخشدار معمولان از مسوولان خواست ، رانندگان منطقه را که هر روز برای تردد مسیر کوتاهی از آزاد راه مجبور به عوارض سنگین در آزاد راه هستند ، را ازپرداخت عوارض معاف کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول