اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

عرف: کشور نیازمند همدلی و همگرایی بیشتر برای عبور از شرایط کنونی است

در آغاز همایش استانداران سراسر کشور، معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه کشور نیازمند همدلی و همگرایی بیشتر برای عبور از شرایط کنونی است، گفت: شرایط بیرونی و روند مدیریت شیوع بیماری کرونا، ضرروت تشدید تدابیر و نظارت‌های مدیریت سیاسی در مناطق مختلف کشور را اقتضا می کند.

عرف: کشور نیازمند همدلی و همگرایی بیشتر برای عبور از شرایط کنونی است

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، همایش استانداران سراسر کشور صبح امروز با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در محل سالن پیامبر اعظم(ص) آغاز شد.

در آغاز این همایش جمال عرف معاون سیاسی وزارت کشور با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و هفتم مهرماه، سالروز شهادت فرماندهان شکست حصر آبادان یادآوری کرد: شرایط بیرونی و الزامات روند مدیریت بیماری کرونا، ضرورت تشدید تدابیر و نظارت های سطوح مدیریت سیاسی در مناطق مختلف کشور را اقتضا می کند.

همایش امروز در قالب چهار کمیسیون تخصصی امنیتی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی با حضور استانداران سراسر کشور موضوعات جاری و مهم کشور را در حوزه مسئولیت و مأموریت وزارت کشور و استانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در مناطق مختلف کشور، بررسی خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول