اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

کمبودهای زیادی در حوزه آتش نشانی داریم/ خرم‌آباد نیازمند 3 ایستگاه جدید است

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد گفت: با توجه به طولی بودن شهر خرم‌آباد و همچنین افزایش جمعیت، نیاز به احداث ۳ ایستگاه دیگر نیز در این شهرستان الزامی است.

کمبودهای زیادی در حوزه آتش نشانی داریم/ خرم‌آباد نیازمند 3 ایستگاه جدید است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حمید علیرضایی صبح امروز در آئین گرامی‌داشت روز آتش‌نشانی، با اشاره به استقرار ۷ ایستگاه آتش‌نشانی در این شهرستان، اظهار کرد: در این ایستگاه‌ها ۱۷۰ آتش‌نشان مشغول خدمت هستند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به طولی بودن شهر خرم‌آباد و همچنین افزایش جمعیت، نیاز به احداث ۳ ایستگاه دیگر نیز در این شهرستان الزامی است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد از انجام هزار و ۷۵ مورد حادثه طی ۶ ماهه امسال در این شهرستان خبر و ادامه داد: از این تعداد حادثه، ۳۶۶ مورد عملیات امداد و نجات و ۷۰۹ مورد نیز نیازمند عملیات اطفای حریق بوده‌اند.

علیرضایی بیان داشت: نسبت به ۶ ماه سال گذشته در بخش اطفای حریق ۲۲۳ مورد و در بخش عملیات امداد و نجات نیز ۲۴۰ مورد کاهش حادثه داشته‌ایم.

وی با اشاره به برخی خرید تجهیزات این سازمان طی سال‌های گذشته، افزود: خرید تجهیزات غواصی، خرید ۷۰ دست لباس عملیاتی، خرید دستگاه‌های مقابله با مواد شیمیایی و خرید چند دستگاه چندمنظوره از جمله اقدامات انجام‌شده در زمینه تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی خرم‌آباد است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی با انتقاد از بلاتکلیف ماندن وضعیت ایستگاه آتش‌نشانی شریعتی خرم‌آباد، از مسوولان استان درخواست کرد نسبت به تعیین‌تکلیف این ایستگاه هر چه سریعتر اقدام کنند.

علیرضایی به برخی کمبودهای سازمان اتش‌نشانی خرم‌آباد اشاره و تصریح کرد: کمبود بالابر و نردبان برای ساختمان‌های بلند، فرسوده بودن ناوگان موتوری و همچنین کمبود خودروهای سنگین امداد و نجات از جمله مشکلات این سازمان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول