اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

لزوم اجرایی کردن طرح تعطیلی استان اصفهان/ تعداد کارمندان ادارات باید کمتر شود

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر لازم است که تعطیلی استان اصفهان صورت گیرد و یا حداقل تعداد کارمندان ادارات را کم کنند تا هم کار مردم انجام شود و هم ترددها کمتر شود.

لزوم اجرایی کردن طرح تعطیلی استان اصفهان/ تعداد کارمندان ادارات باید کمتر شود

سیدمسعود خاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درخصوص وضعیت استان و شهرستان‌های اصفهان در زمینه بیماری کرونا اظهار داشت: آمار کرونا در استان اصفهان بالا رفته و دوباره وارد پیک شده‌ایم، در شهرستان گلپایگان و خوانسار نیز آمار بالا رفته اما ثابت است.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان ادامه داد: در زمینه امکانات و وسایلی که برای پذیرش بیمارستان‌های کرونایی لازم است، مشکلی نداریم اما باید هر طور شده از طریق ممنوع شدن تجمعات، مسافرت‌ها و هر اقدامی که لازم است، شیوع آن کاهش پیدا کند.

وی تصریح کرد: امروز دیگر کشور، حکومت و مسؤولان اجرایی باید به میدان آیند، یعنی دیگر کار کادر درمان نیست، باید ارتباطات را کم کرد تا تعداد بیماران کمتر شود و پیشگیری لازم نیز صورت گیرد زیرا به هر حال بیماران هنگامی که علائم را احساس می‌کنند باید به بیمارستان مراجعه کنند.

خاتمی با بیان اینکه این روزها کمی ارتباطات و تجمعات بیشتر شده است، افزود: باید اقدامات پیشگیری انجام شود تا مبتلایان با دیگران ارتباط نداشته باشند؛ به نظر لازم است که تعطیلی استان اصفهان نیز صورت گیرد و یا حداقل تعداد کارمندان ادارات را کم کنند تا کار مردم هم انجام شود ولی ترددها کمتر شود.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: آن مقدار بودجه‌ مبارزه با کرونا که مصوب شده بود را کامل به بخش درمان ندادند که در حال پیگیری است؛ این بودجه مرحله‌ای تحویل داده می‌شود که مراحل بعدی هم باید واگذار شود تا بیمارستان‌ها هم روند درمان بیماران را ادامه دهند.

وی در خصوص وضعیت آب در استان اصفهان اظهار کرد: اصفهان پروژه‌های مختلفی برای آب‌رسانی بیشتر در پیش داشت که مشکلاتی برای آن‌ها پیش آمده است که امید است با جلساتی که برگزار می‌شود این مشکلات حل شود.

خاتمی عنوان کرد: مجمع نمایندگان استان اصفهان نیز جلسات مختلفی برای مسأله آب داشتند و با مقامات مسؤول ارتباط گرفتند و جلسه با وزرای مربوطه هم در برنامه است؛ با نمایندگان دیگر استان‌ها نیز جلساتی داشتیم که قرار است مشکل همه استان‌ها حل شود، با حسن نیتی که همه نمایندگان دارند، مشکلات و دغدغه‌های همه مردم کشور حل خواهد شد.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول