اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تهیه ۵۰ جفت کفش برای دانش‌آموزان نیازمند همدان

مدیر امور شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در همدان از تهیه ۵۰ جفت کفش برای دانش‌آموزان نیازمند همدان خبر داد.

تهیه ۵۰ جفت کفش برای دانش‌آموزان نیازمند همدان

مهری مکاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از توزیع لوازم‌التحریر بین دانش آموزان زیر پوشش موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها خبر داد و اظهار کرد: یک خیر نیز ۴۰ بسته کامل لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند زیر پوشش اهدا کرد.

وی به اهدای اسباب بازی از طرف یک فرد نیکوکار و توزیع آن بین کودکان بیمار زیرپوشش بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها اشاره کرد و گفت: تعدادی لوازم‌التحریر از طرف یک فرد خیر به کودکان زیر پوشش درمان مجموعه اهدا شد.

مدیر امور شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در همدان با اشاره به توزیع سبد کالایی نظیر مواد غذایی خشک و مواد شوینده به ارزش ۱۱ میلیون تومان بین نیازمندان در ماه محرم افزود: ساخت حمام و سرویس بهداشتی منزل مددجویان زیر پوشش در مناطق دور افتاده استان از دیگر اقدامات بوده است.

وی با بیان اینکه ۵۰ جفت کفش به قیمت ۵۰ میلیون ریال برای دانش آموزان نیازمند به کمک خیرین تهیه شد خاطرنشان کرد: خیرین می‌توانند در کمک به نیازمندان ما را بیشتر یاری کنند.

مکاری با اشاره به شماره کارت  ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۰۰۱۱۵ بانک ملی بنام بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها و آدرس این مجموعه در بلوار خواجه رشید، نرسیده به چهارراه شریعتی،کوچه تقوی، کوچه شهید قشمی و شماره تماس ۳۸۳۲۱۱۹۲ خواستار کمک مردمی به این مجموعه شد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول