اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

اساتید دانشگاهی متقاضی اینترنت بللاتکلیف هستند/ دانشجوها همچنان در انتظار

رئیس اتحادیه دانشگاه‌های غیرانتفاعی کشور گفت: اساتید دانشگاهی که در سامانه جامع جذب وزارت علوم برای اینترنت ثبت‌نام نکرده بودند بلاتکلیف مانده اند و دانشجوها نیز همچنان منتظر مساعدت وزارت ارتباطات هستند.

اساتید دانشگاهی متقاضی اینترنت بللاتکلیف هستند/ دانشجوها همچنان در انتظار

علی آهون‌منش رئیس اتحادیه دانشگاه غیرانتفاعی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با بیان اینکه از زمان شروع سال تحصیلی جدید به تازگی برخی از اساتید توانستند ۱۲۰ گیگ اینترنت از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دریافت کنند، گفت: بسیاری از اساتیدی که در سامانه جامع جذب وزارت علوم ثبت نام نکرده بودند همچنان برای دریافت اینترنت بلاتکلیف هستند.

* دانشجویان در حال دست و پنجه نرم کردن برای آموزش روزانه خود هستند

وی افزود: در راستای برگزاری آموزش مجازی در نیم ‌سال تحصیلی جدید متأسفانه دانشجویان همچنان بدون دریافت اینترنت در حال دست و پنجه نرم کردن برای آموزش روزانه خود هستند چرا که هزینه‌های بسته‌های اینترنتی بالا بوده و دانشجویان منتظر مساعدت وزارت ارتباطات هستند.

* آزمون های دانشگاه های غیر انتفاعی بر اساس تقویم آموزشی 

آهون‌منش تصریح کرد: دانشگاه غیرانتفاعی در سراسر کشور براساس تقویت آموزشی که در سامانه دانشگاه‌ها برنامه‌ریزی شده است آموزش در بستر مجازی را ادامه داده و امتحانات و آزمون‌ها هیچ‌گونه تغییر نخواهند داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول