اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مراسم شهدا آبروی محله در یکی از محلات گچساران برگزار شد

مراسم شهدا آبروی محله به نیابت از شهید دانشجو شهید تیمور شریفی در محله ی زندگی پدر و مادر این شهید بزرگوار برگزار شد.

مراسم  شهدا آبروی محله   در یکی از محلات گچساران برگزار شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مراسم شهدا  آبروی محله به نیابت از شهید دانشجو شهید تیمور شریفی در محله ی زندگی پدر و مادر این شهید بزرگوار برگزار شد.

 

در این مراسم معنوی برادر شهید با بیانی بغض انگیز به بیان خاطراتی از این شهید بزرگوار به خصائل ویژه این شهید از جمله  رشادت‌ها، معنویات، احترام به پدر ومادر، درس خواندن و کمک به امرار معاش خانواده   اشاره نمودند.

 وی وجهه تمایز و شاخص این شهید بزرگوار را در رعایت حدود الهی و دوری از گناه  بیان کرد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین رشیدی کیا امام جمعه موقت شهرستان گچساران شهدا را چراغ راه جوانان خواندن و خانواده های شهدا را خصوصا مادر این شهدا را همانند بی بی دوعالم حضرت زهراسلام الله علیها دانستند که تمامی وجود خودشان را برای اسلام عزیز ایثار نمودند.

 به گزارش فارس، شهید تیمور شریفی سالها همانند جده سادات مفقود الاثر بودند و بعد از دلتنگی‌ها و دعای فراوان پدر ومادر شهید پیکر پاکشان به میهن بازگشت.

در این مراسم که با استقبال خیل کثیری از جوانان صورت پذیرفته بود مداحان و راویان دفاع مقدس یاد و خاطره‌ شهدا را گرامی دانستند.

در انتهای این مراسم که به همت بسبج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران و کمیته خادمین شهدا صورت گرفته بود از تصویر یادبود شهید تیمور شریفی به همراه پدر و مادر ایشان رونمایی شد.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول