اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

«بهبود معیشت» یکی از میدان‌های مبارزه با دشمن است

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه امام علی(ع) فرموده‌اند هر مسوولی نسبت به معیشت متولیان امر خود مسئولیت دارد گفت: قطعا مسئله «بهبود معیشت» امروز یکی از میدان‌های مبارزه ما با دشمن است.

«بهبود معیشت» یکی از میدان‌های مبارزه با دشمن است

 به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی صبح امروز در آئین افتتاح مجتمع ۱۱۴ واحدی کوی شهید قهرمان همدان اظهار کرد: ارتش جمهوری ایران در سال ۵۹ با گذشت ۱۹ ماه از انقلاب و خروج بسیاری از فرماندهان طاغوت و زمانی که وضعیت نظامی کشور جالب نبود با جهت‌گیری الهی برای دفاع از دین و وطن شکل گرفت.

وی با بیان اینکه تفاوتی که در انگیزه‌ها و جهان‌بینی‌های ارتش قبل و بعد از آن باعث شد در ارتش نظام جمهوری اسلامی بزرگانی چون شهید صیاد شیرازی‌ها به وجود آیند گفت: فرماندهان و نیروهای ارتش مایه فخر هستند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه امام علی(ع) فرموده‌اند هر مسوولی نسبت به بهبود معیشت متولیان امر خود مسئولیت دارد اظهار کرد: قطعا مسئله معیشت امروز یکی از میدان‌های مبارزه ما با دشمن است.

وی با اشاره به اینکه امروز هم در شرایط جنگ قرار داریم و در تقابل با فرعونی قرار داریم که خود را ابرقدرت می‌داند و علیه ما تحریم‌هایی ایجاد کرده است افزود: البته مردم ما و نیروهای نظامی و انتظامی نشان دادند که در مقابل زور می‌ایستند و در برابر دشمن سر خم نخواهند کرد.

شعبانی در بخش پایانی سخنانش با اشاره به اینکه نیاز به ایجاد امکاناتی از جمله مسجد در این مجتمع تازه‌ساز داریم خواستار توجه به این موضوع شد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول