اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بستری بودن 18 بیمار مبتلا به کرونا در رامسر/ افزایش مبتلایان به‌علت مسافرت

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر از بستری بودن 18 بیمار مبتلا به کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: بدون رعایت پروتکل‌ها وارد پیک سوم و شرایط بدی خواهیم شد.

بستری بودن 18 بیمار مبتلا به کرونا در رامسر/ افزایش مبتلایان به‌علت مسافرت

به گزارش خبرگزاری فارس در شهرستان رامسر، حمیدرضا مبشری ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به اینکه از اسفند‌ماه حدود هزار و 420 بیمار در بیمارستان امام سجاد(ع) رامسر بستری شدند که از این تعداد هزار و 265 بیمار ترخیص و ۱۳۸ بیمار که بخشی از آنان حدود ۲۰ نفر از استان گیلان بودند از دست دادیم و اکنون در بیمارستان رامسر ۱۸ بیمار بستری هستند.

وی با اشاره به اینکه هر روزه پذیرش بیماران سرپایی را نیز داریم، اظهار کرد: حدود ۹۰ نفر نیز در قرنطینه هستند و ۱۳۷ نفر را نیز چون در ارتباط با این افراد بودند مورد پیگیری قرار داده‌ایم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر تصریح کرد: ما شاهد ۳ پیک بوده‌ایم که پیک  اول آن از اسفند تا فروردین بود که در پیک دوم هم توانستیم ویروس را مهار و مدیریت کنیم.

وی ادامه داد: اما در اوایل تیر که همه مردم نسبت به موضوع بی‌توجه شده، پروتکل‌ها رعایت نشد و مسافرت‌ صورت گرفت که در وضعیت قرمز قرار گرفته‌ایم؛ این وضعیت‌های قرمز، نارنجی و ... با یک بیمار و یک فوتی می‌تواند تغییر پذیر باشد که باید توجه لازم را به آن داشت.

مبشری تصریح کرد: پیک سوم زمانی آغاز می‌شود که فصل سرما را داریم و بیماری‌هایی چون آنفولانزا و... را نیز خواهیم داشت که باید تلاش کنیم تا ضمن رعایت پروتکل‌ها که فاصله‌گذاری، زدن ماسک، عدم تجمع و رعایت پروتکل‌ها که بدون رعایت کردن اینها وارد پیک سوم شده و شرایط سخت‌تر از اینها خواهد بود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۹/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول