اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

پلمب 2 واحد آلاینده زیست‌محیطی در شهرک صنعتی شهید سلیمی

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آذرشهر از پلمب دو واحد فولادی در شهرک شهید سلیمی به‌دلیل عدم رعایت ضوابط زیست‌محیطی خبر داد.

پلمب 2 واحد آلاینده زیست‌محیطی در شهرک صنعتی شهید سلیمی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا نصوحی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آذرشهر  از پلمب دو واحد آلاینده زیست‌محیطی در شهرستان آذرشهر خبر داد و اظهار داشت: این دو واحد تذکرات و مهلت‌های داده شده به‌دلیل عدم رعایت ضوابط زیست‌محیطی و ایجاد آلودگی محرز هوا و عدم رعایت قوانین مدیریت پسماند با دستور مقام قضایی پلمب شد.

وی افزود: این اقدام در راستای انجام وظیفه ذاتی و نظارتی سازمان حفاظت محیط زیست بوده و با توجه به حفظ سلامت و بهداشت عمومی مردم انجام شد.

نصوحی با تاکید بر برخورد قانونی با آلودگی محیط زیست گفت: کارشناسان این اداره برای برخورد با هرگونه تخلف احتمالی واحدهای صنعتی با انجام پایش‌های مستمر و شبانه‌روزی، پساب خروجی تمامی واحدهای صنعتی و معدنی شهرستان را رصد می‌کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، به شدت برخورد خواهند کرد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آذرشهر در پایان با تقدیر از مسوولان دستگاه‌های اجرایی، قضایی و امنیتی یادآور شد:با هماهنگی‌های به‌عمل آمده با صنایع و واحدهای آلاینده به شدت برخود خواهد شد و از اهالی درخواست می‌گردد در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی مراتب را به این اداره اطلاع دهند.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول