اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

انهدام 30 باند سرقت ظرف 48 ساعت در البرز/به سابقه داران ارفاق نمی‌کنیم

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از انهدام 30 باندسرقت و بازداشت 120 متخلف ظرف 48 ساعت گذشته خبر داد و گفت: این طرح ضربتی برای دومین بار در البرز اجرا شده است و در نظر داریم با بررسی پرونده متخلفین، شرایط ارفاق را برای سابقه داران لحاظ نکنیم.

انهدام 30 باند سرقت ظرف 48 ساعت در البرز/به سابقه داران ارفاق نمی‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسن مددی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در حاشیه دومین طرح شناسایی و برخورد با باندهای سرقت گفت: طرح‌های متعددی برای افزایش سطح امنیت استان پیشبینی شده است که یکی از آنها طرح مبارزه با سارقین حرفه ای و سرقت‌های خشن است. این طرح برای دومین بار در سطح استان اجرا شده و در ۴۸ ساعت گذشته با همت مسؤولین انتظامی و امنیتی ۳۰ باند سرقت شناسنایی شده و ۱۲۰ نفر هم در این راستا بازداشت شده اند.

مددی با هشدار به باندهای سرقت در سطح استان، ادامه داد: دستگاه قضایی با همتی بیش از گذشته و با همراهی تمام دستگاه‌ها و همکاران برنامه ریزی جدی برای برخورد شدیدتر با سارقان را در دستور کار قرار داده است. سابقه کسانی که دستگیر می شوند شناسایی خواهد شد و در صورت سابقه دار بود تلاش خواهد شد نتوانند از نهادهای ارفاقی استفاده کنند و زمان بیشتری در زندان به سر خواهند برد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرج با اشاره به تعداد زیاد سرقت در سطح استان، گفت: بیشترین جرم صورت گرفته در استان سرقت است و با اقدامات صورت گرفته تمام تلاش مان این است که بتوانیم میزان این جرم را کاهش دهیم تا مردم در امنیت و آرامش باشند و به رضایت نسبی برسند.

وی در پایان گفت: به تمام باندهای سرقت هشدار می دهیم که امنیت نخواهند داشت و اختیارات کافی برای برخورد با سارقان به ضابطین قضایی و دستگاه های انتظامی و امنیتی داده شده است.

انتهای پیام/ح.پ.ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول