اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

نظارت‌ها در بازار برای مقابله با کروناویروس تشدید می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: نظارت‌ها در بازار عرضه و تقاضا برای مقابله با کروناویروس و اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی در استان سمنان تشدید می‌شود.

نظارت‌ها در بازار برای مقابله با کروناویروس تشدید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی تشنه‌دل عصر امروز در جلسه بررسی توزیع اعتبارات تملک دارایی از محل اعتبارات حوزه آسیب‌های اجتماعی در سالن کوثر استانداری سمنان اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس که امروز برگزار شد، فروشگاه‌های زنجیره‌ای که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند با دستور مراجع قانونی تا اطلاع بعدی مهر و موم خواهند شد.

وی اضافه کرد: نظارت‌ها در بازار عرضه و تقاضا برای مقابله با کرونا ویروس و اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی در استان سمنان تشدید خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: آسان‌انگاری در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی کارکنان واحدهای صنفی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

تشنه‌دل بیان کرد: بر اساس آمار، کالاهای اساسی و غذایی در بازار استان سمنان وجود دارد؛ اما به دلایل مختلف شاهد افزایش قیمت برخی اقلام غذایی هستیم و قیمت تخم مرغ در بازار استان در روزهای گذشته به نسبت هفته‌های قبل کاهش یافته است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان نیز در این جلسه اظهار کرد: در روزهای گذشته نظارت‌ها از واحدهای صنفی هم در بحث بررسی موجود و قیمت اقلام غذایی و ضروری و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی افزایش یافته است.

مهدی سلامتی افزود: افزایش قیمت اقلام غذایی ناشی از التهاب و مشکلات اقتصادی در کشور است و در استان سمنان نظارت‌ها برای جلوگیری از گران‌فروشی و احتکار احتمالی وجود دارد.

وی با بیان اینکه در بحث برنج خارجی مجوز توزیع به‌طور موقت لغو شده است که با هماهنگی شرکت غله استان سمنان این مشکل برطرف شود، خاطرنشان کرد: ۳۰۰ تن برنج و ۲۵۸ تن شکر برای نذورات برنامه‌های عزاداری ماه صفر برای استان در نظر گرفته شده است و شرکت غله برای جذب ارقام در نظر گرفته شده برای تنظیم بازار اقدام کنند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول