اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

اجرایی شدن 10 درصد از منطقه ویژه اقتصادی آستارا

نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا با اشاره به اجرایی شدن 10 درصد از منطقه ویژه اقتصادی آستارا گفت: در صورت استفاده درست از ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی آستارا، یک فرصت مناسب برای توسعه شهرستان و بهبود زیرساخت‌های اقتصادی به وجود می‌آید.

اجرایی شدن 10 درصد از منطقه ویژه اقتصادی آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، عباس صابر امشب در نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری‌های این شهرستان در محل فرمانداری، توجه به رسانه و استفاده از آن را باعث پیشرفت دستگاه‌های اجرایی دانست و اظهار کرد: رسانه واقع‌بینانه مطالبات خود را از مدیران دستگاه‌های اجرایی بخواهد.

وی با بیان اینکه ۱۰ درصد از منطقه ویژه اقتصادی به مرحله اجرا درآمده است، گفت: منطقه ویژه اقتصادی از ظرفیت‌های این شهرستان است که در صورت استفاده درست از آن می‌تواند یک فرصت مناسب برای توسعه شهرستان و بهبود زیرساخت‌های اقتصادی باشد.

فرماندار شهرستان آستارا با اشاره به اینکه در این شهرستان زیرساخت برای تبدیل شدن به منطقه آزاد تجاری فراهم بوده و با نماینده مجلس دراین‌خصوص صحبت‌هایی صورت گرفته است، افزود: قرار گرفتن شهرستان آستارا در لیست مناطق آزاد تجاری می‌تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی بومیان ساکن منطقه را برطرف کند.

وی شهرستان مرزی و گردشگرپذیر آستارا را یک شهرستان مساعد برای سرمایه‌گذاری دانست و بیان کرد: جلسه‌ای اخیراً با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در محل فرمانداری تشکیل‌شده و تمام تلاش ما، رفع موانع پیش‌روی تولید و هموار کردن مسیر سرمایه‌گذاری است.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا با بیان اینکه سامان‌دهی فضای مجازی یکی از مشکلات کلان کشور بوده و مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های خود بارها بر این مهم تأکید کرده‌اند، گفت: فضای مجازی قابل حذف نیست و باید با پی‌گیری‌های صورت‌گرفته نسبت به سامان‌دهی آن در اسرع وقت اقدام شود.  

وی با اشاره به اینکه از مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم خدمات دولت را با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها به مردم انتقال دهند، افزود: درخصوص آشنایی مدیران ادارات با ظرفیت خبرگزاری‌های رسمی کشور قرار است کارگاه سواد رسانه‌ای با همکاری فرمانداری و بسیج رسانه برگزار شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول