اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تجلیل از مادران شهدا در شاهرود+ تصاویر

مراسم تجلیل از مادران شهدا به‌عنوان اسوه‌های مقاومت در گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شاهرود برگزار شد.

تجلیل از مادران شهدا در شاهرود+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، امشب به مناسبت چهل‌سالگی دفاع مقدس، برنامه «مادران شهدا، اسوه‌های مقاومت» با حضور ۴۰ مادر شهید در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد.

حجت‌الاسلام عیسی سلیمانی، مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شاهرود در این مراسم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، با اشاره به صبر و استقامت خانواده شهدا به‌ویژه مادران شهیدان، به اقتدای مادران شهدا به حضرت زینب (س) اشاره کرد.

او افزود: حضرت زینب (س) در روز عاشورا، استقامت و صبر عظیمی داشتند و بعد از این واقعه پیامبر عاشورا بودند و مادران شهدا نیز در این مسیر قرار دارند و باید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه فعال و کوشا باشند.

حجت‌الاسلام سیدرضا مرتضوی، معاون تعلیم و تربیت سپاه شاهرود نیز در این مراسم با بیان خاطراتی از صبر و استقامت مادران شهیدان، از مقام آنها تجلیل و بر لزوم ترویج سیره و زندگی شهدا در زندگی فردی و اجتماعی تأکید کرد.

در این مراسم، محسن مریدیان به مرثیه‌سرایی پرداخت و در پایان، با اهدای لوح تقدیر و هدیه‌ای از ۴۰ مادر شهید تقدیر شد.

در پایان، مادران شهدا برای دیدار با فرزندانشان به گلزار شهدای شاهرود اعزام شدند. این مراسم به همت حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) و همکاری پایگاه‌های مقاومت تابعه برگزار شد.

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در راستای مخابره پیغام فتح سال‌های جنگ، برنامه‌های مختلفی در استان سمنان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول