اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

سرای نوآوری انار در ساوه راه‌اندازی شد

مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه از راه‌اندازی سرای نوآوری انار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه خبر داد.

سرای نوآوری انار در ساوه راه‌اندازی شد

علی الیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوه، با اشاره به راه‌اندازی سرای نوآوری انار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه، اظهار کرد: سرای نوآوری انار با هدف حمایت از ایده‌های نو و فناورانه در دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی شده است.
وی بیان کرد: سراهای نوآوری یکی از ابزارهای تبدیل دانشگاه‌های نسل دوم به نسل سوم بوده که دانشگاه آزاد واحد ساوه در تحقق این مهم پیشرو است.
مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه ادامه داد: دانشگاه‌های نسل دوم پژوهش محور بوده و به منظور ارتقاء این دانشگاه‌ها به نسل سوم باید کارآفرینی و حل مسئله مدنظر قرار گیرد.
الیاسی عنوان کرد: با توجه به اینکه انار ساوه شهرت جهانی داشته ماموریت تاسیس و راه‌اندازی سرای نوآوری انار به دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان محول شده و در راستای تحقق این مهم تعامل کارآفرینان و مسئولان دانشگاه نقش بسزایی دارد.
وی تصریح کرد: کارآفرینان می‌توانند با ارائه ایده‌های نو در زمینه تولید انار از آموزش‌ها و حمایت‌های سرای نوآوری انار بهره‌مند شوند.
مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه خاطرنشان کرد: مرکز رشد این دانشگاه نیز از ایده‌های جدید در بخش‌های مختلف حمایت کرده به طوری که به مدت ۵ سال از افرادی که توان اجرای ایده‌ خود را ندارند، پشتیبانی می‌کند.
الیاسی تصریح کرد: در راستای تحقق شعار سال جهش تولید از ایده‌هایی که در جهت تولید محصولات بوده، مورد حمایت قرار می‌گیرند.
وی عنوان کرد: رویکرد مرکز رشد واحد ساوه فرآورده‌های طبیعی بوده که ایده‌های نو در این زمینه را پذیرش و استمرار فعالیت‌های علمی آنها را مدنظر دارد به طوری که این مرکز در سال نخست فعالیت، پنج هسته فناور و دو واحد فناور دانش‌بنیان را پذیرفته است.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول