اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

شهادت عمو و برادرزاده، بهانه یک هیأت برای رسیدگی به نیازمندان

به مناسبت ایام شهادت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت رقیه(س) هیأت ریحانةالحسین(س) بسته کمک‌های معیشتی و لوازم‌التحریر و کمک‌های مردمی بین خانواده‌های نیازمند توزیع کرد.

شهادت عمو و برادرزاده، بهانه یک هیأت برای رسیدگی به نیازمندان

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، به مناسبت ایام شهادت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت رقیه(س) هیأت ریحانةالحسین(س) بسته کمک‌های معیشتی و لوازم‌التحریر و کمک‌های مردمی بین خانواده‌های نیازمند توزیع کرد.

این هیأت در مجموع ۱۵۰ بسته کمک‌های معیشتی به خانواده‌های نیازمند و کم درآمد استان تهران ارائه کرد تا بتواند هرچند اندک باری از مشکلات این خانواده‌ها در این ایام شیوع ویروس کرونا را بردارد.

باتوجه به ایام سال تحصیلی نیز ۶۶ کوله پشتی به همراه لوازم‌التحریر مورد نیاز تهیه و به دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد تا در طول سال تحصیلی مورد استفاده قرار گیرد. 

هیأت ریحانةالحسین(س) در مناسبت‌های مختلف اقدام به کمک‌رسانی به نیازمندان می‌کند که در آینده در ایام اربعین حسینی یا ایام شهادت امام رضا(ع) کمک‌رسانی به نیازمندان را مجدداً انجام خواهد داد.

مردم و خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۶۱۳۰۸ به نام خیریه ریحانه واریز کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول