اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

دستگیری ضاربان بیمارستان پورسینا کمتر از ۲۴ ساعت

فرمانده انتظامی رشت از دستگیری عاملان شرارت و درگیری بیمارستان پورسینا این شهرستان خبر داد و گفت: ظرف کمتر از ۲۴ ساعت تعدادی از عاملان این درگیری شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری ضاربان بیمارستان پورسینا کمتر از ۲۴ ساعت

سرهنگ علی رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت اظهار کرد: در پی اعلام گزارش شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی قمه‌کشی و درگیری چند نفر در بیمارستان پورسینا رشت، رسیدگی به این موضوع و دستگیری متهمان در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با تحقیقات کارشناسی و فنی پلیس ظرف کمتر از ۲۴ ساعت تعدادی از عاملان این درگیری شناسایی و دستگیر شدند، افزود: تلاش برای شناسایی دیگر متهمان این پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد.

رمضانی در ادامه با بیان اینکه یکی از متهمان در حین فرار از دست مأموران به علت اصابت گلوله زخمی و هم‌اکنون در بیمارستان بستری است، افزود: انتشاردهنده فیلم در فضای مجازی نیز به دلیل تشویش اذهان عمومی و القای حس ناامنی در شهروندان تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه علت درگیری اختلاف بین اراذل‌واوباش بود، بیان کرد: دو متهم ۲۱ ساله و دیگر متهم ۲۵ ساله نیز در عملیاتی جداگانه توسط پلیس، غافلگیر و دستگیر شدند و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی ایجاد اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضائی اعلام کرد و گفت: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل‌واوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد و اجازه عرض‌اندام را به آن‌ها نخواهد داد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده ایجاد مزاحمت و شرارت توسط اراذل‌واوباش، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

 

 

به گزارش فارس، شامگاه دیروز تعدادی از افراد مسلح به سلاح سرد به بیمارستان پورسینا حمله‌ور شده و تعدادی از حاضران بیمارستان را زخمی کردند. 

انتهای پیام/۳۳۸۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول