اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

اعتبار 20 میلیاردی برای تامین آب و برق جزیره فارسی

استاندار بوشهر گفت: برای تأمین آب و برق جزیره فارسی که هیچ امکاناتی نداشته، 20 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که این می‌تواند به اسکان مردم در این منطقه کمک شایانی کند.

اعتبار 20 میلیاردی برای تامین آب و برق جزیره فارسی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح امروز در آئین اختتامیه اولین جشنواره مطبوعات استان بوشهر اظهار داشت: همان گونه که از نظام سلامت انتظار درمان بیماران کرونا را داریم، از اصحاب رسانه نیز فرهنگ‌سازی برای تغییر سبک زندگی در شرایط کرونا مدنظر است.

برگزاری تورهای رسانه‌ای برای اصحاب رسانه

استاندار بوشهر با بیان اینکه ضعف دولت در اطلاع‌رسانی است، گفت: تورهای متعدد خبری را برای خبرنگاران در نظر گرفته‌ایم که از طرح‌های عمرانی استان بوشهر بازدید کنند و شاهد پیشرفت در شرایط تحریم باشند.

وی تصریح کرد: برای تأمین آب و برق جزیره فارسی که هیچ امکاناتی نداشته، 20 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که این می‌تواند به اسکان مردم در این منطقه کمک شایانی کند.

گراوند با اشاره به اینکه در شرایط جنگ اقتصادی نابرابر هستیم، تصریح کرد: متأسفانه علی‌رغم امکانات فراوان در کشور، نتوانسته‌ایم به خویی از این ظرفیت استفاده کنیم و در همین راستا مطبوعات باید امید را به جامعه تزریق کنند.

ارسال 400 اثر به دبیرخانه جشنواره

مازیار هوشمند نیر در مراسم اختتامیه جشنواره اظهار داشت: اختتامیه اولین جشنواره مطبوعات استان بوشهر در سه بخش، حرفه‌ای، موضوعی و ویژه برگزار شد که بیش از 400 اثر توسط 205 خبرنگار به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

رئیس خانه مطبوعات کشور گفت: اقتصاد مقاومتی، محیط ‌زیست و آب و حقوق شهروندی سه بخش موضوعی و عسلویه بخش ویژه این جشنواره بوده است که با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده است.

گلایه در خصوص توزیع عادلانه آگهی به مطبوعات

وی با اشاره به گلایه‌ها در خصوص توزیع آگهی‌های دولتی گفت: تعدادی از رسانه‌ها گلایه‌هایی در خصوص توزیع عادلانه آگهی را داشته‌اند که از مجموعه فرهنگ و ارشاد خواستاریم که نظرات خبرنگاران مکتوب لحاظ شود و شیوه‌نامه‌های توزیع یارانه رسانه‌های مکتوب هم شفاف‌تر شود.

آغاز به کار دو پروژه فرهنگی در جنوب استان بوشهر

فاطمه کرم‌پور نیز در این جشنواره اظهار داشت: مجتمع فرهنگی و هنری عسلویه بعد 10 سال از کلنگ‌زنی، از مهرماه عملیات اجرایی این پروژه شروع شده که این موضوع نوید خوبی برای اهالی فرهنگ و رسانه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: پردیس سینمایی جنوب استان بوشهر نیز هفته آینده به همت هلدینگ پارس جنوبی در کنگان آغار به کار خواهد کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم از خبرنگاران برتر استان بوشهر در بخش‌های مختلف تجلیل به عمل آمد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول