اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

برنامه جدی در دستور کار صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم / خیرین برای ارتقای خدمات دانشجویی در کشور به کمک می آیند

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: اجرای طرح بهره مندی از مشارکت های خیرین، واقفان و مردم در بهبود و ارتقای خدمات دانشجویی از برنامه های مهم در دست اجرای این صندوق است.

برنامه جدی در دستور کار صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم / خیرین برای ارتقای خدمات دانشجویی در کشور به کمک می آیند

ناصر مطیعی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، درباره مشارکت خیرین آموزش عالی در توسعه امکانات دانشگاهی در کشور، اظهارداشت: اجرای طرح بهره مندی از مشارکت های خیرین، واقفان و مردم در بهبود و ارتقای خدمات دانشجویی از برنامه های مهم در دست اجرای این صندوق است.

وی با اشاره به اینکه زمینه سازی برای اجرای این طرح از برنامه های مهم امسال صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هدف گذاری شده است، گفت: یکی از اقداماتی که تاکنون در راستای اجرای این هدف انجام شده، راه اندازی سامانه حامیان صندوق رفاه دانشجویان بوده است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری توضیح داد: این سامانه بستری الکترونیکی و مستقیم برای دریافت کمک های خیرین، واقفان و مردم را فراهم می کند.

مطیعی گفت: یکی از ویژگی های مهم این سامانه، تعیین محل هزینه کرد کمک و پیگیری و رصد نحوه هزینه کرد هزینه توسط خیر و واقف است که همواره مورد مطالبه خیرین و واقفان آموزش عالی بوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول