اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

برنامه بسیج برای کمک به سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به تدوین سند 10 ساله سازمان بسیج، گفت: از اهداف این سند کمک به سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش است.

برنامه بسیج برای کمک به سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد ظهر امروز نشست تیم مدیریتی آموزش و پرورش استان با رئیس سازمان بسیج مستضعفین، برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار غلامرضا سلیمانی گفت: بیشترین هماهنگی و تعامل در دستگاه‌های کشور با آموزش و پرورش است و در شرایط اخیر این تعامل عمق و گسترش بیشتری پیدا کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: هدف ما در این همکاری و تعامل، کمک به آموزش و پرورش در به میدان آوردن نیروهای مردمی است که به دلیل نزدیک بودن کار از جنبه‌ دیگر است که ما در تربیت و نقش‌آفرینی جوانان و تمدن‌سازی نقش داریم و در واقع نقش‌های مکمل یکدیگر هستند.

سلیمانی عنوان کرد: در خصوص گام دوم انقلاب سند ۱۰ ساله بسیج مستضعفین به مقام معظم رهبری ارائه شده است که آموزش و پرورش نقش گسترده‌ای در آن دارد و چهارمحال و بختیاری می‌تواند استان پیشتاز در اجرایی کردن این سند باشد که از اهداف این سند کمک به سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش است.

رئیس بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه نقشه راه این سند هنوز تکمیل نشده است، افزود: در رابطه با مدارس محروم در چهارمحال و بختیاری در صورت محقق شدن بودجه این سازمان بخشی از آن صرف محرومیت‌زدایی در این استان می‌شود.

تلاش جهادگونه معلمان بسیجی در چهارمحال و بختیاری

در ادامه این جلسه فرحناز قائدمینی گفت: آموزش و پرورش ارتباط خوبی با بسیج دارد و بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان در آموزش و پرورش استان بسیار فعال است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: در بسیج دانش‌آموزی استان که توانمند و پرتلاش حرکت می‌کند نمایشگاه‌های بسیج، اردوهای راهیان نور و سایر همکاری‌های هم‌سو وجود دارد هم‌چنین پس از شهادت سردار قاسم سلیمانی برنامه مشق عشق اجرا شد که نمایشگاهی از کارهای هنری دانش‌آموزان برگزار شد.

وی با بیان اینکه معلمان بسیجی‌وار در تابستان در مناطق محروم حضور پیدا کردند، افزود: آموزش حضوری به دانش‌آموزان در کلاس‌های پایه جهاد آموزشی معلمان بود هم‌چنین در تولید محتوای چند رسانه‌ای، آموزش آنلاین، مشاوره تلفنی و فضای مجازی نیز جهادگرانه تلاش کردند.

قائدامینی خاطرنشان کرد: در خصوص بیانات مقام معظم رهبری در کنترل آموزش در فضای مجازی آموزش حضوری در استان انجام می‌شود و در مناطق محروم حضور دانش‌آموزان در کلاس درس زیاد است زیرا امکان استفاده از سایر روش‌های آموزشی را ندارند.

انتهای پیام/ ۶۸۰۳۲/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول