اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

طرح زوج و فرد در اصفهان لغو می‌شود

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: در صورت تصویب ستاد کرونا استان اصفهان تا پایان آبان طرح زوج و فرد لغو می‌شود.

طرح زوج و فرد در اصفهان لغو می‌شود

محمدرضا محمدی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به لغو طرح زوج و فرد در اصفهان اظهار داشت: روز گذشته جلسه کمیته حمل و نقل ترافیک کرونا را برگزار کردیم و بحث زوج و فرد در آن مطرح شد و مصوب کردیم که زوج و فرد تا پایان آبان ماه لغو شود، اما این مصوبه اجرا و قانونی شدن آن منوط بر مصوبه ستاد کرونا استان اصفهان است و باید در ستاد کرونا استان مصوب شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه در صورت تصویب ستاد کرونا استان اصفهان تا پایان آبان طرح زوج و فرد لغو می‌شود، گفت: در حال حاضر با اجرای طرح زوج و فرد باز هم مشکل ترافیک در در حاشیه زاینده‌رود و هسته مرکزی داریم، در صورتی که این طرح لغو شد شهروندان رعایت کنند.

وی با تأکید بر اینکه لغو زوج و فرد به معنای برداشتن محدودیت‌های تردد نیست و شهروندان به خاطر سلامت خود و آلودگی هوا کمتر در شهر تردد کنند، بیان کرد: مصوبات ستاد کرونای استان اصفهان برابر قانون در حکم مصوبات ستاد ملی کرونا است، اما مصوبات کمیته کارگروه حمل و نقل ترافیک باید در کارگروه ستاد کرونای استان مصوب شود.

محمدی با بیان اینکه احتمال دارد بخشی از محدودیت‌ها در حوزه ترافیک دوباره باز گردد، عنوان کرد: پارک در حاشیه‌زاینده‌رود و در محدوده پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و حاشیه بزرگراه‌ها با اعمال محدودیت‌ها ممنوع می‌شود و به دلیل اینکه پارک صفه در حاشیه بزرگراه است در صورت پارک خودرو، رانندگان اعمال قانون می‌شوند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه ما خدمتگزار مردم هستیم و به خاطر ایمنی عبور و مرور ناگزیر هستیم با تخلفات برخورد کنیم، خاطرنشان کرد: شهروندان در محدوده پارک‌ها و تفرجگاه‌ها حضور پیدا نکنند و همکاری کنند، اگر حاشیه بزرگراه پارک کنند هم جان خود را به خطر می‌اندازند و هم سبب بروز تصادف می‌شوند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول