اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ابتلای 11 بازیکن والیبال هورسان به کرونا

سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر گفت: در هفته اول ۱۱ بازیکن هورسان به کرونا مبتلا شدند و ما در هفته اول با ۶ نفر به مصاف سایپا رفتیم و بازی را واگذار کردیم‌.

ابتلای 11 بازیکن والیبال هورسان به کرونا

عارف باقرزاده سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر در لیگ برتر والیبال کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با بیان اینکه تیم هورسان اوضاع خوبی دارد، بیان کرد: چهار هفته از لیگ برتر گذشت دو شکست و یک پیروزی به‌دست آوردیم، البته بدشانس بودیم که در هفته اول ۱۱ بازیکن هورسان به کرونا مبتلا شدند و ما در هفته اول با ۶ نفر به مصاف سایپا رفتیم و بازی را واگذار کردیم‌.

وی تصریح کرد: در هفته دوم مقابل شهروند اراک به دلیل مشکلات تیم شهروند بازی برگزار نشد و سه بر صفر پیروز شدیم و در هفته سوم استراحت داشتیم اما در هفته چهارم بازیکنان کلیدی تیم مصدومیت داشتند و بازهم نتوانستم از ترکیب تیم استفاده کنم و متاسفانه سه بر صفر مقابل اردکان شکست خوردیم.

سرمربی هورسان رامسر با اشاره به ترمیم و بازسازی سالن شهید صدر رامسر گفت: تلاش‌های زیادی از سوی هیأت والیبال و اداره ورزش رامسر صورت گرفت تا این کار استارت بخورد که جای تقدیر دارد.

باقرزاده با اشاره به اقدامات هیأت والیبال رامسر در این چند سال اخیر افزود: واقعا در این سال‌ها والیبال رامسر رشد بسیار خوبی داشته است سال قبل در لیگ دسته اول و امسال در لیگ برتر حضور داریم، گل‌علیپور رئیس هیأت والیبال رامسر از تیم‌ها و بازیکنان والیبال حمایت خوبی دارند.

وی خاطرنشان کرد: سال ۹۳ با شروع کار هیأت جدید تحولاتی بنیادی در والیبال رامسر آغاز شد، انگیزه بالایی در شروع کار وجود داشت و همین امر باعث شد و همان موقع گفتم ۵ سال آینده والیبال شهرستان رامسر را در بالاترین سطح خواهید دید ، در آن موقع هیچ امکانات سخت افزاری وجود نداشت یعنی از صفر به چنین جایگاهی والیبال رامسر رسید البته از گذشته لطیف‌زاده و حلاجیان زحمات زیادی برای والیبال شهرستان کشیدند.

وی در پایان متذکر شد: بنده به شخصه و با علم کامل به این موضوع تنها کسی والیبال رامسر را در این جایگاه حفظ کرده و عدم حضورش لطمه سنگینی به این ورزش پر طرفدار خواهد خورد شخص آقای گل‌علیپور هست چرا که همه ورزشکاران احترام خاصی به شخص ایشان قائل هستند و با تمام مشغله کاری تمام مسائل را به دوش خود می‌کشند.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول