اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مشکلات زیرساختی اینترنت برای آموزش مجازی دانش‌آموزان داریم

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در استان اصفهان گفت: درباره مشکلات زیرساختی اینترنت و مشکلات ایجاد شده برای آموزش مجازی دانش‌آموزان گفت: نکته درستی است که ما این موضوع را در جلسه‌ای با شرکت ارتباط زیرساخت مطرح کردیم و با افزایش پهنای باند و تعداد آنتن‌ها در نقاط کور مقرر شده این موضوع برطرف شود.

مشکلات زیرساختی اینترنت برای آموزش مجازی دانش‌آموزان داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌اله غلامی عصر امروز در نشست خبری ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان اظهار داشت: تصمیماتی امروز در خصوص اعمال برخی محدودیت‌ها در استان اصفهان در پی شیوع کرونا اظهار داشت: در خصوص آموزش حضوری در مدارس، فنی حرفه‌ای و زبانسراها از ۱۲ مهر به مدت یک هفته آموزش به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد و این در حالی است که آموزش تعطیل نخواهد شد. 

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: مراکز پرخطر شامل استخرها، سالن‌ها، تالارها و گیم‌نت‌ها و بازارچه‌های محلی و بازارهای روز در سطح استان و پارک‌ها و تفرج‌گاه‌ها و شهربازی‌ها از فردا به مدت یک هفته تعطیل است.

وی در خصوص برگزاری نماز جمعه در شهرستان‌های استان نیز تصریح کرد: برگزاری نماز جمعه در شهرهای استان به جز شهرهایی که وضعیت آن‌ها قرمز نیست ممنوع خواهد بود.

غلامی درباره نحوه فعالیت رستوران‌ها نیز بیان داشت: رستوران‌ها با ۵۰ درصد ظرفیت خود فعالیت خواهند کرد و فست‌فودها نیز به صورت بیرون‌بر اقدام به فعالیت می‌کنند. 

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا درباره نحوه اعمال دورکاری در ادارات استان گفت: اولویت در این زمینه با بیماران زمینه‌ای، مادران باردار است و بقیه افراد نیز با نظر مدیر دستگاه متناسب با تعداد ارباب رجوعان، دورکاری را به افراد ارائه خواهند داد.

وی تصریح کرد: در بحث اتوبوسرانی و در ساعات پیک استفاده مسافران  با معاون خدمات شهری هماهنگ شد که در مکان‌هایی که مسافر زیاد است، اتوبوس اضافه شود؛ در زمینه تاکسی نیز مقرر شد تاکسی‌ها ۳ نفر را سوار کنند و مابه‌التفاوت نفر چهارم نیز مذاکراتی صورت گرفت که در قالب افزایش نرخ کرایه صورت گیرد. 

غلامی درباره ممنوعیت‌های اربعین نیز گفت: پیاده‌روی به سمت اماکن متبرکه در ایام اربعین ممنوع شده است؛ البته بعد از یک هفته چنانچه تعطیلی‌ها سپری شد و  وضعیت ادامه پیدا کرد، تصمیم جدیدی اتخاذ خواهد شد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا بیان داشت: تعطیلی پارک‌ها در جلسات قبل مصوب نشده بود و از فردا نصب تابلوی توقف مطلقا ممنوع در پارک‌ها ایجاد خواهد شد؛ باید توجه داشت که مورد اجرا نشده‌ای از مصوبات ستاد کرونا در استان نداریم.

وی تصریح کرد: میزان رعایت پروتکل‌ها از ۸۵ درصد رعایت به ۶۲ درصد رسیده‌ایم که این روند باعث شده در این وضعیت میزان شیوع در استان گسترش پیدا کند. 

غلامی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره مشکلات زیرساختی اینترنت و مشکلات ایجاد شده برای آموزش مجازی دانش‌آموزان گفت: نکته درستی است که ما این موضوع را در  جلسه‌ای با شرکت ارتباط زیرساخت مطرح کردیم و با افزایش پهنای باند و تعداد آنتن‌ها در نقاط کور مقرر شده این موضوع برطرف شود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول