اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

توزیع 227 بسته کمک مومنانه به نیت شهدای میاندورود/7000 ماسک در روستاها توزیع شد

مدیر موکب شهدای میاندورود گفت: به تعداد ۲۲۷ شهید شهرستان، توزیع همین تعداد بسته معیشتی را در دهه پایانی صفر در دستور کار داریم.

توزیع 227 بسته کمک مومنانه به نیت شهدای میاندورود/7000 ماسک در روستاها توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، قبل از آغاز ماه محرم باتوجه به شرایط کرونایی نگرانی‌هایی در ارتباط با برگزاری مراسم‌ها و احتمال شیوع بیماری وجود داشت اما با آغاز ماه محرم و همچنین در کنار توجه به توصیه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی شور با شعور حسینی عجین شد و مهربانی و همدلی جلوه متفاوتی به عزاداری‌ها بخشید.

این روزها هرچه که به اربعین نزدیک‌تر می‌شویم دل‌ها به شوق اربعین دلتنگ‌تر می‌شوند، سال قبل این حال و روز جاماندگان بود اما امسال همه به نوعی دلتنگ‌ هستند و با همدلی و کمک‌های مومنانه تلاش می‌کنند فرهنگ حسینی را به مردم منتقل کنند.

 

حسین جدیدی وریجی مدیر موکب شهدای میاندورود در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: از همان روزهای ابتدایی که بحث شیوع ویروس کرونا مطرح شد توزیع بسته‌های کمک مومنانه در دستور کار قرار گرفت که با تلاش خادمان موکب توانستیم  ۲۵۰ بسته کمک مومنانه میان نیازمندانی که از قبل شناسایی کردیم، توزیع کنیم.

وی افزود: در بحث توزیع ماسک توسط خادمان ۷ هزار ماسک را  بین روستاهای شهرستان توزیع کردیم.

مدیر موکب شهدای میاندورود بیان کرد: باتوجه به در پیش بودن اربعین جلسات مختلفی در دستور کار قرار گرفت که ازجمله آن بحث اهدای خون در دهه پایانی صفر است.

 

جدیدی تصریح کرد: موضوع دیگر اینکه به تعداد  ۲۲۷ شهید شهرستان، توزیع همین تعداد بسته معیشتی را در دهه پایانی صفر در دستور کار داریم.

وی اظهار کرد: در کنار بحث کمک‌های مومنانه، پویش عاشقانه را در دستور کار قرار داریم که جمع‌آوری کمک برای ساخت صحن حضرت  زینب (س) در کربلا است.

مدیر موکب شهدای میاندورود  در پایان گفت: در بحث کمک برای تهیه لوازم التحریر نیز اقدامات لازم در دستور کار است تا توزیع آن بین نیازمندان صورت گیرد.

انتهای پیام/86034/ع/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول