اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

افتتاح 7 پروژه با اعتبار 160 میلیارد تومان در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران

صبح امروز و با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار تهران و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، 7 پروژه با اعتبار 160 میلیارد تومان در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران به بهره‌برداری رسید.

افتتاح 7 پروژه با اعتبار 160 میلیارد تومان در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، صبح امروز و با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار تهران و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای 7 پروژه در حوزه‌های راهداری، بهسازی راه‌ها، ایمن سازی و رفع نقاط پرحادثه در استان تهران به بهره‌برداری رسید.

ارتقاء کیفی روکش آسفالت راه‌های استان تهران با اعتبار 500 میلیارد ریال، ارتقاء کیفی راهداری و منظر آرایی راه‌های استان با اعتبار 100 میلیارد ریال و طرح ملی ابرار (اقدام برای راه‌های اولویت‌دار روستایی) در استان با اعتبار 150 میلیارد ریال، از این پروژه‌ها است.

احداث و تجهیز راهدارخانه و سوله‌های نمک در استان با اعتبار 50 میلیارد ریال، بهسازی و ایمن سازی کمربندی دوم تهران با اعتبار 300 میلیارد ریال و ایمن سازی و رفع نقاط پرحادثه محور امام رضا و تقاطع غیرهمسطح ورودی شهر قدس با اعتبار 450 میلیارد ریال همچنین بهسازی گالری امامزاده هاشم با اعتبار 50 میلیارد ریال از دیگر پروژه‌‌های افتتاح شده امروز بود‌.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول