اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

غرب یمن | ائتلاف سعودی از گلوله‌باران «دریهمی» محاصره شده دست برنمی‌دارد

نیروهای ائتلاف سعودی که صنعاء آنان را «متجاوزان ائتلاف سعودی آمریکایی»‌ می‌خواند، شهر محاصره شده دُریهمی در ساحل غربی یمن را هدف حملات پیاپی قرار دادند و شش خانه مسکونی در این حملات در آتش سوخت.

غرب یمن | ائتلاف سعودی از گلوله‌باران «دریهمی» محاصره شده دست برنمی‌دارد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نیروهای ائتلاف سعودی-اماراتی (مورد حمایت آمریکا)، بامداد امروز پنجشنبه شهر «الدریهمی» در استان الحدیده را که در محاصره است، هدف حملات جدید قرار دادند.

یک منبع محلی صبح امروز پنجشنبه به وبگاه خبری «وکالة الصحافة الیمنیة» گفت، «نیروهای ائتلاف طی هفت ساعت گذشته با آتش توپخانه و رگبار مسلسل اهدافی را در شهر الدریهمی هدف گرفتند و در نتیجه این حمله شش منزل مسکونی آتش گرفت». 

شهر الدریهمی و استان الحدیده در ساحل غربی یمن بخشی از توافق آتش‌بسی است که دسامبر ۲۰۱۸ (دی‌ماه ۱۳۹۷) میان هیأتی از صنعاء و هیأتی از دولت مستعفی عبدربه منصور هادی (متحد ائتلاف سعودی) در ژنو (سوئیس) به دست آمد اما نیروهای ائتلاف سعودی صدها بار این توافق را نقض کرده‌اند. 


موقعیت الدریهمی در غرب یمن

 

منابع محلی در شهر الحدیده می‌گویند که نیروهای ائتلاف دست از گلوله‌باران شهر برنمی‌دارند و نقاط مختلف شهر هدف اصابت گلوله‌های مختلف سبک و سنگین قرار گرفته است. 

انتهای پیام/ص 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول