اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

پروژه‌های عمرانی سنندج منجر به افزایش اشتغال شده است/ افزایش دومترمربعی سرانه فضای سبز در سنندج

شهردار سنندج گفت: پروژه‌های عمرانی در دست اقدام سنندج به افزایش اشتغال در سطح شهر کمک کرده است.

پروژه‌های عمرانی سنندج منجر به افزایش اشتغال شده است/ افزایش دومترمربعی سرانه فضای سبز در سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حشمت‌اله صیدی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به وضعیتی از شهرداری و شورای شهر سنندج اظهار کرد: در شرایط تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان، دوره پنجم شورای شهر در قیاس با دوره‌های قبل و شورای شهرهای همجوار موفق بوده و در حوزه‌های مختلف به ویژه خدمات شهری موفق عمل کرده‌اند.

وی افزایش سرانه خدمات شهری را از موفقیت‌های انجام شده در این دوره از فعالیت شورای شهر دانست و افزود: در حوزه خدمات شهری سنندج در دوره فعلی شورای شهر، دو مترمربع سرانه فضای سبز سنندج اضافه شده است.

وی با اشاره به پر شدن آرامستان شهر سنندج خاطرنشان کرد: خوشبختانه قبل از شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا و مرگ و میر ناشی از آن توانستیم با همراهی سپاه و شورای شهر ملکی را برای دفن اموات تملک کنیم.

شهردار سنندج عنوان کرد: در حوزه مدیریت شهری و نظافت شهر هم خودروهای حمل زباله و سطل‌های زباله را نوسازی و بازسازی کرده‌ایم.

صیدی تلاش برای تبدیل سنندج به شهر خلاق موسیقی را یکی از برنامه‌های فرهنگی شهرداری سنندج عنوان کرد و گفت: برگزاری جشن‌های متفاوت نوروزی و مشارکت در برگزاری کنگره 5400 شهید استان و کنگره مشاهیر کرد استان از دیگر فعالیت‌های شهرداری در حوزه فرهنگی است.

وی با اشاره به بکارگیری سرمایه‌گذاران خارجی برای اجرای طرح‌های عمرانی شهر سنندج، اعلام کرد: بکارگیری سرمایه‌گذاران اقلیم عراق برای جابجایی تاناکورا با مساحت 60 هزار مترمربع از دیگر اقدامات انجام شده توسط شهرداری و شورای شهر سنندج است.

وی اضافه کرد: در حوزه عمرانی رضایتمندی شورا، شهرداری و مردم را شاهدیم و در تلاشیم که بتوانیم فعالیت‌های بیشتری انجام دهیم.

شهردار سنندج همچنین به بخشی از مشکلات شهرداری سنندج پرداخت و بیان کرد: جذب نیروی انسانی و کمبود نیروی انسانی از مسائل و مشکلات پیش‌روی ماست.

صیدی با بیان اینکه در پروژه پیاده‌راه فردوسی به دلیل کمبود نیرو از شهرهای همجوار نیرو جذب شده است و با پروژه‌هایی که در سطح شهر سنندج تعریف شده است شاهد افزایش اشتغال در این شهر هستیم.

وی اضافه کرد: در حوزه منابع انسانی دو هزار و 200 نفر نیرو در این دوره از فعالیت شورا داشتیم و تاکنون 200 نفر بازنشسته شده‌اند و آنچه ملک در اختیار داشتیم سند را به نام شهرداری کردیم.

وی بیان کرد: همچنین در جذب منابع مالی از ظرفیت قانونی استفاده شده و مطالبات قانونی خود را از دستگاه‌های اجرایی ثبت کرده‌ایم.

شهردار سنندج همچنین به پروژه‌های شاخص سنندج پرداخت و گفت: اتصال بلوار کردستان به تقاطع سنجرخان، پیاده‌راه فردوسی، اتصال میدان امام رضا به پادگان و آسفالت کوچه و معابر سنندج نیز از اقدامات شاخص در حال انجام است.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول