اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

دستگیری 4 قاتل در نیکشهر

جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت:4 قاتل فراری که در اردیبهشت ماه سال جاری با شلیک گلوله کلت کمری جوانی 27 ساله را با انگیزه سرقت خودروی وی در روستای شیر آباد شهر نیکشهر به قتل رسانده و جسد وی را سوزانده بودند، دستگیر شدند.

دستگیری 4 قاتل در نیکشهر

سردار احمد طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: هفتم اردیبهشت ماه سال جاری در پی اعلام یک فقره فوت مشکوک جوانی 27 ساله در حوالی روستای شیرآباد شهرستان نیکشهر ماموران پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: پس از بررسی صحنه ومعاینه جسد توسط کاراگاهان پلیس، مشخص شد، جسد دچار سوختگی شدید و از ناحیه استخوان پیشانی سوراخ و دچار ضربه و شکستی شده است و با توجه به مشکوک بودن موضوع تحقیقات کاراگاهان جهت مشخص شدن علت فوت آغاز شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی پس از 5 ماه کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی، 4 متهم را در این زمینه شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه و ضربتی آنها را در یکی از خیابان های شهر نیک شهر دستگیر کردند.

سردار طاهری عنوان کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی بودند ولی با روبه رو شدن ادله و مستندات پلیس به قتل این جوان اعتراف کردند.

وی اظهار داشت: در بازجویی های تکمیلی مشخص شد که متهمان با انگیزه سرقت خودروی مقتول،  وی را به حوالی روستای شیر آباد کشانده و با یک کلت کمری او را به قتل رسانده و جسدش را سوزانده و درمحل رها کرده و خودرو را به سرقت برده اند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه تحقیقات برای کشف خودرو مقتول ادامه دارد، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

 

انتهای پیام/3139

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول