اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

نصب داربست تبلیغاتی و تسلیتی در کرمانشاه ممنوع شد

مدیرعامل سازمان فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه از ممنوعیت نصب داربست‌های تبلیغاتی و بنرهای اطلاع‌رسانی تسلیت و تبریک در سطح شهر خبر داد.

نصب داربست تبلیغاتی و تسلیتی در کرمانشاه ممنوع شد

فرامرز رحمتی زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به برخی شیوه های منسوخ شده  و نصب داربست های زنگار زده در معابر عمومی و خطرات احتمالی از نصب اینگونه سازه های غیر استاندارد گفت: باتوجه به خطرات احتمالی نصب داربست های فلزی و همچنین زشت نمودن فضای بصری شهر نصب هرگونه بنر به وسیله داربست های تبلیغاتی در سطح شهر و معابر عمومی از سوی تمامی مراکز دولتی، خصوصی، واحد‌های صنفی، تولیدی، توزیعی، خدماتی، اداری، بانک‌ها و موسسات مالی واعتباری، صندوق‌های قرض الحسنه، دفاتر اسناد رسمی و همچنین بنرهای تسلیت و تبریک در معابر عمومی شهر ممنوع می باشد، که در صورت مشاهده اینگونه داربست ها شهرداری نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام خواهد نمود.

وی افزود: بعضاً مشاهده شده که عده ای خودسرانه اقدام به نصب داربست های تسلیت یا تبریک بر روی سازهای شهرداری می کنند که این امر نیز خلاف قوانین و مقرارات می باشد و در این خصوص شهرداری راساً نسبت به جمع آوری این گونه موارد اقدام و طبق قوانین و مقررات موجود و از طریق مراجع قانونی با شخص یا اشخاص خاطی برخورد می گردد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری در پایان با اشاره به خطرات احتمالی نصب اینگونه داربست های فلزی و زنگار زده اظهار داشت: خطر سقوط داربست و بنر نصب شده بر روی شهروندان، وسائل نقلیه، خدشه به سیما و منظر شهری ، ایجاد سوء مدیریت در بهبود مدیریت شهری و هرج و مرج در فضای اطلاع رسانی شهری و محیطی از دلایل ممنوعیت نصب بنر و داربست در شهر خواهد بود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول