اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

هپکو کیسه‌ای برای غارتگری نیست/ مردم با توجه به منافع ملی انتخابی درست داشته باشند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: روند واگذاری هپکو غلط بوده و موجب بروز مشکلاتی شده است، اما غارتگران بدانند هپکو کیسه برای غارتگری نیست.

هپکو کیسه‌ای برای غارتگری نیست/ مردم با توجه به منافع ملی انتخابی درست داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مرکزی که با حضور محمدباقر نوبخت برگزار شد، اظهار کرد: در واگذاری شرکت هپکو به بخش خصوصی روند بسیار غلطی را شاهد بودیم که امروز این روند منشا بروز مشکلاتی بسیار برای کشور و کارگران این شرکت شده است.

وی تصریح کرد: روند واگذاری هپکو غلط بوده و موجب بروز مشکلاتی شده است، اما غارتگران بدانند هپکو کیسه برای غارتگری نیست.

 نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: به دلیل روش‌های غلط واگذاری هر ساله شاهد هستیم منابع زیادی به هپکو تزریق می‌شود اما هنوز هپکو به روال قبل برنگشته، هپکو کیسه برای غارتگری نیست باید روند واگذاری‌ها  از پایه اصلاح شود تا دیگر شاهد بروز چنین مشکلاتی نباشیم.

 دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: در زمینه تخصیص اعتبارات این نکته حائز اهمیت بوده که بودجه به گونه‌ای تخصیص یابد که شاهد کم‌ترین مشکل برای مردم و رشد و توسعه کشور باشیم.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری همواره بر توجه به تولیدات ملی تاکید دارند این در حالی است که تولید ناخالص ملی حیات کشور را تضمین کرده و باید در راستای ارتقاء سطح این تولیدات اقدامات لازم انجام شود.

امام جمعه اراک گفت: استان مرکزی پتانسیل‌‌های ویژه‌ای در بخش‌های مختلف داشته و به منظور استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها عدالت در تخصیص بودجه به استان باید مدنظر قرار گیرد و در تکمیل پروژه‌ها باید اولویت‌بندی و ضرورت طرح‌ها مورد توجه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: امروز تحریم‌ها بستری برای رشد کشور را فراهم کرده در حالی که منافع ملی باید در اولویت بوده و با تلاش جوانان باهمت و تلاشگر در بازارهای جهانی نیز رقابت کرده و تولیدات داخلی را صادر کنیم.

دری نجف‌آبادی عنوان کرد: انتخابات سال آینده باید با شکوه و عظمت در کشور برگزار شده و مردم با توجه به منافع ملی، امنیت و اقتدار کشور انتخابی درست و شایسته داشته باشند.

وی بیان کرد: کشور امروز در شرایط حساسی با توجه به اعمال تحریم‌ها و توطئه دشمنان، مسائل مرتبط با جریان مقاومت در منطقه قرار داشته و ملت مقتدر ایران باید همچون همیشه در مسیر جهاد و مبارزه گام برداشته و پیرو ولایت فقیه باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول