اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

برنامه تلویزیونی ستایشگران حسینی، طرحی برای معرفی استعدادهای جوان

تهیه کننده برنامه تلویزیونی ستایشگران حسینی از تولید برنامه‌ای با هدف شناسایی استعدادهای برتر ستایشگری در استان خبر داد.

برنامه تلویزیونی ستایشگران حسینی، طرحی برای معرفی استعدادهای جوان

مجتبی مهدی‌پور، تهیه کننده برنامه تلویزیونی ستایشگران حسینی، ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: مسابقه استعدادیابی شباب‌الحسین طرح و برنامه‌ای بود برای جذب حداکثری جوانان و نوجوانان علاقه‌مند به عرصه ستایشگری تا بعد از جذب و شناسایی پیگیر موضوع آموزش آن‌ها شویم.

وی افزود: برای شناسایی و جذب استعدادهای برتر در استان در فضای مجازی و با کمک سامانه‌های ارتباطی تبلیغات انجام شد.

مهدی‌پور عنوان کرد: مسابقه استعدادیابی شباب‌الحسین در دو مقطع جوانان و نوجوانان که شامل ۱۰ تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۲۵ سال در هر دو مقطع هست که در حال برگزاری است.

وی افزود: این مسابقه در مراحل اول با ارسال ویدئوهای کوتاه بود تا شرکت‌کنندگان را راستی‌آزمایی کنیم و در سه مرحله دیگر در فضای مجازی از آن‌ها خواستیم که برای دعا، روضه و نوحه بخوانند.

تهیه کننده برنامه تلویزیونی ستایشگران حسینی بیان کرد: در ابتدا حدود ۲۸۰ شرکت‌کننده داشتیم که طی سه مرحله مجموع نمرات آن‌ها را ارزیابی کردیم و در نهایت ۴۸ نفر انتخاب شدند.

وی افزود: در حال حاضر به همت و پشتیبانی سازمان بسیج مداحان و سازمان تبلیغات اسلامی و با طرح و کارگردانی بنده و تیم تولید موسسه شباب‌الحسین یک برنامه استعدادیابی تلویزیونی تدارک دیده شده و در حال تولید است تا این برگزیدگان جهت معرفی به سراسر استان، در آن حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول