اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

سازمان حقوق بشری: جامعه بین‌الملل اسرائیل را به خاطر تجاوزاتش بازخواست کند

دیدبان حقوق بشر اروپا-مدیترانه تأکید کرد که از سوی جامعه بین‌الملل برای مقابله با تجاوزات صهیونیستها و پایان بخشیدن به سیاست فرار از مجازات این رژیم، هیچ گونه تحرک جدی دیده نمی‌شود.

سازمان حقوق بشری: جامعه بین‌الملل اسرائیل را به خاطر تجاوزاتش بازخواست کند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دیدبان حقوق بشر اروپا-مدیترانه از اقدامات رژیم صهیونیستی علیه حقوق بشر در فلسطین انتقاد کرد.

این سازمان با انتشار بیانیه‌ای، درباره «تجاوزات روزافزون اسرائیل در حق سازمانهای حقوقی و مدافعان حقوق بشر در اراضی فلسطین اشغالی» ابراز نگرانی کرد.

روزنامه الکترونیکی رأی الیوم به نقل از این سازمان گزارش داد، این اقدامات صهیونیستها در حالی صورت می‌گیرد که «در جامعه بین‌الملل برای مقابله با این تجاوزات و پایان بخشیدن به سیاست فرار از مجازات، هیچ گونه تحرک جدی دیده نمی‌شود».

این سازمان خاطر نشان کرد که در چهل و پنجمین دور شورای حقوق بشر وابسته به سازمان ملل، به صورت مشترک با سازمان بین‌المللی حقوق بیانیه‌ای منتشر و در آن به نمونه‌هایی از تجاوزات صهیونیستها به مدافعان حقوق بشر در خاک فلسطین اشاره کرده است.

در این بیانیه تأکید شده که این سازمان و «رامی عبده» رئیس آن و برخی از کارکنان، به صورت مستمر، در معرض اقدامات صهیونیستها قرار دارند که شامل ایجاد محدودیت کاری و رفت‌وآمد می‌شود.

سازمان مذکور از جامعه بین‌الملل خواست که با سیاستهای سازمان یافته صهیونیستها در خفه کردن صداهای منتقد در اراضی فلسطین مقابله و در راستای حمایت از این سازمانها حرکت کرده و رژیم صهیونیستی را به خاطر این تجاوزات بازخواست کند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول