اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کارت‌های الکترونیک هوشمند جایگزین دفترچه‌های قدیمی بازرسی در ناوگان تاکسیرانی نیشابور شد

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر نیشابور گفت: با رونمایی از اپلیکیشن نظارت و بازرسی کارت‌های الکترونیک و آنلاین بر ناوگان تاکسیرانی جایگزین دفترچه‌های قدیمی بازرسی شده است.

کارت‌های الکترونیک هوشمند جایگزین دفترچه‌های قدیمی بازرسی در ناوگان تاکسیرانی نیشابور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، اسماعیل قندهاری عصر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های شهرداری در حوزه حمل و نقل و گردشگری که در محل پایگاه اطلاع رسانی و گردشگری میراث فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه تاکسیرانی نرم‌افزاری تلفن همراه طراحی شد تا بازرسان پرونده تاکسیرانان را به صورت آنلاین در اختیار داشته باشند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر نیشابور افزود: با اسکن سه ماهه پرونده تاکسیرانان فرآیند دفترچه‌های قدیمی بازرسی تبدیل به کارت‌های  هوشمند شده است.

وی ادامه داد: مهم‌ترین بحث سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر که از ترکیب تاکسیرانی و اتوبوسرانی در سال  جاری  ایجاد شد، روبه‌رویی با حجم عظیمی از ارباب رجوع بود که در همین راستا با رونمایی از نرم افزار جامع خدمات حوزه حمل و نقل بار مسافر، تمامی خدمات از صدور پروانه تا صدور مجوز انجام می‌شود.

قندهاری تاکید کرد: پروژه اتوبوس توریستی گردشگری نیشابور آلمان متحرک شهری در توسعه گردشگری و زیر ساخت‌های شهر نیشابور است که با همکاری انجمن نجوم نیشابور و سازمان مدیریت حمل و نقل و بار مسافر شهرداری نیشابور ایجاد شد.

در ادامه این مراسم، شهردار نیشابور نیز بیان کرد: با توجه به تاکیدات شورای شهر نیشابور در حوزه برون‌سپاری خدمات به بخش خصوصی، واگذاری خدمات حوزه حمل و نقل بارو مسافر به صورت الکترونیکی به دفاتر پیشخوان دولت انجام شد.

علی نجفی با بیان اینکه نیشابور از پتانسیل مطلوبی در  جذب گردشگر برخوردار است، ادامه داد: پروژه اتوبوس کافی شاپ به عنوان یک فرآیند تفریحی موقت ۳۰ تا ۶۰ دقیقه‌ای برای شهروندان و گردشگران است تا در کنار پذیرایی کافی شاپ از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی نیشابور لذت ببرند.

انتهای پیام/ 70031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول