اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

دلبستگی به مذاکره کشور را دچار مشکلات اقتصادی کرد

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دلبستگی به مذاکره و به پایان کار برجام این همه گرفتاری را برای اقتصاد ما به‌وجود آورد، گفت: اینگونه نیست که دشمنان ما تابلویی در دست داشته باشند و بگویند که ما دشمن هستیم، در حالی که دشمنان از راه توجیه کارهای خود و مغالطه دشمنی می‌کنند.

دلبستگی به مذاکره کشور را دچار مشکلات اقتصادی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قائم‌شهر، آیت‌الله علی معلمی در خطبه‌های نمازجمعه قائم‌شهر اظهار کرد: امروز آمریکا و آل‌سعود می‌خواهند با وعده دلار و رشوه‌کاری کنند که ما دست از ولایت‌پذیری برداریم.

وی با بیان اینکه ما اکنون درگیر مشکلات اقتصادی هستیم، افزود: درحالی که مقام معظم رهبری سه سال قبل در بحث اقتصاد فرموده بودند؛ توقع من از مسؤولان این است که انگیزه دشمن را برای استفاده از نقاط ضعف اقتصادی بینند و درصدد برطرف کردن آن نقاط ضعف و بستن راه نفوذ دشمن باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: متاسفانه بعضی از مسؤولان ما تمام امید را به مذاکره و یافتن لبخند شیطان بزرگ محدود ساختند.

 معلمی با اشاره به اینکه دلبستگی به مذاکره و به پایان کار برجام این همه گرفتاری را برای اقتصاد ما به‌وجود آورد،گفت: اینگونه نیست که دشمنان ما تابلویی در دست داشته باشند و بگویند که ما دشمن هستیم، در حالی که دشمنان از راه توجیه کارهای خود و مغالطه دشمنی می‌کنند.

وی در پایان اضافه کرد: ما نسبت به امور انسانی و امور فرهنگی جامعه مسؤولیم و مسؤولان نیز از گذشته تا به امروز در پی اصلاح این امور بودند و پس از این  نیز باید تمام تلاش خود را دراین راه به کار گیرند.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول