اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

توزیع 10442 کمک مومنانه به نیت شهیدان مازندران/تبرک کمک‌های مومنانه با نام شهیدان

بانوی موکب‌دار مازندران گفت: مراسم عاشقان اربعین امسال توزیع سبد معیشتی را به تعداد 10هزار و 400 شهید استان و 42 شهید مدافع حرم در مجموع به تعداد 10هزار و 442سبد کالا خواهیم داشت.

توزیع 10442 کمک مومنانه به نیت شهیدان مازندران/تبرک کمک‌های مومنانه با نام شهیدان

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مهربانی و همدلی دستان پراز بخشش مردم مازندران جلوه خاصی به عزاداری‌های ماه محرم بخشیده و موجب شده عزاداری به یادماندنی را شاهد باشیم که برای همیشه در ذهن‌مان ثبت خواهد کرد.

مهربانی و همدلی در حدی است حتی به محروم‌ترین نقاط استان هم رسیده و حتی تلاش‌ها به‌صورتی است برخی درحال پیش قدمی از یکدیگر هستند.

معصومه شعبانی تنها بانوی موکب‌دار مازندران و مسؤول آبشار عاطفه‌های غرب مازندران و منطقه چهار کشور در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: مراسم عاشقان اربعین روز چهارشنبه ۱۶ مهر ماه امسال در محل نمایشگاه دائمی شهرستان قائم‌شهر برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم توزیع سبد معیشتی را به میزبانی شهدای استان مازندران خواهیم داشت.

این بانوی موکب‌دار مازندران بیان کرد: در مراسم عاشقان اربعین امسال توزیع سبد معیشتی را به تعداد ۱۰هزار و ۴۰۰ شهید استان و ۴۲ شهید مدافع حرم در مجموع به تعداد ۱۰هزار و ۴۴۲سبد کالا خواهیم داشت.

شعبانی تصریح کرد:  برگزاری مراسم بین‌الحرمین با متبرک کردن هر بسته به نام یک شهید این نذورات در روز چهارشنبه به دست مردم خواهد رسید.

وی گفت: همچنین باتوجه به آغاز سال تحصیلی توزیع ۵۰۰ بسته حمایتی تحصیلی را نیز داشتیم.

هفتمین سال از راه‌اندازی این موکب می‌گذرد که با تحت پوشش قرار دادن ۲۴۵ یتیم، برآورده کردن آرزوی ۵۰ یتیم، اطعام‌دهی، توزیع بیش از ۲هزار بسته حمایتی به همراه افطار و سحر طی ۲۵ شب ماه رمضان بین نیازمندان، بیماران صعب‌العلاج، کرونایی و نیت هفتاد و تن از یاران امام حسین(ع) تهیه جهیزیه برای ۷۲ عروس و آزادی هفتاد و دو زندانی غیرعمد ازجمله فعالیت‌های این موکب طی روزهای کرونایی بوده است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول