اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

لزوم تسهیل اعطای وام مقاوم سازی منازل روستایی

امام جمعه سلطانیه با اشاره به اجرای طرح مقاوم سازی منازل روستایی گفت: در اعطای وام تسهیلات تا حد امکان تسهیل شود.

لزوم تسهیل اعطای وام مقاوم سازی منازل روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام عمران حسینی نسب در  دیدار با امیر اعلم رئیس جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سلطانیه ضمن تقدیر از خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و رئیس سابق بنیاد مسکن شهرستان اظهار داشت: یکی از آموزه‌های اسلام دستگیری از محرومین و طبقه پایین جامعه است. 

امام جمعه سلطانیه با اشاره به نامه ۵۳ نهج البلاغه و تاکید امیرالمومنین حضرت علی(ع) توجه به اقشار ضعیف و طبقه پایین جامعه افزود: یکی از اهداف انقلاب اسلامی هم محرومیت‌زدایی است.

وی تاسیس برخی نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را نشانه آینده‌نگری حضرت امام خمینی (ره) دانست و یاد آور شد: تشکیل بنیاد مسکن در راستای شعار انقلاب در محرومیت زدایی و عدالت اجتماعی است.

حسینی‌نسب با اشاره به اهداف و وظایف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: دو مسئله مهم تامین و مقام سازی مسکن برای محرومان و اقشار ضعیف و توسعه و اجرای طرح هادی روستاها از وظایف بنیاد مسکن است.

امام جمعه سلطانیه آینده‌نگری در اجرای طرح هادی در روستاها و رعایت عدالت همه جانبه را مورد تاکید قرار داد و افزود: در اجرای طرح‌های هادی باید تمام تلاش این باشد که تا حد امکان بدون توجه به این و آن یک خیابان صاف و مستقیم با ضوابط و مقررات ایجاد شود تا بعد از چند سال نیاز به عقب نشینی دوباره نداشته باشد.

وی با تصریح به اینکه روستائیان سهم موثری در اقتصاد کشور دارند و زندگی در شهر بدون تلاش و کوشش روستائیان ممکن نیست، تصریح کرد:توجه به روستاها ضروری و لازم است و موجب جلوگیری از روند مهاجرت از روستاها می‌شود.

حسینی‌نسب همچنین با تقدیر از طرح مقاوم سازی منازل روستایی گفت: در اعطای وام تسهیلات تا حد امکان تسهیل شود.

در ادامه رئیس جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سلطانیه از اقدامات و عملکرد بنیاد مسکن و برنامه‌های خود گزارش داد.

امیر اعلم گفت: وام مقاوم سازی مسکن ۵۰ میلیون تومانی برای افراد محروم در روستاها و شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت پرداخت می‌شود.

 انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول