اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

تزریق واکسن آنفلوانزا به کلیه جانبازان 50 درصد البرزی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از تزریق واکسن آنفولانزا به کلیه جانبازان 50 درصد و بالای 50 درصد البرزی خبر داد.

تزریق واکسن آنفلوانزا به کلیه جانبازان 50 درصد البرزی

 سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: کلیه جانبازان50 درصد و بالای 50 درصد البرزی، به صورت رایگان در برابر ویروس آنفلوآنزا واکسینه خواهند شد.

وی در ادامه تصریح کرد: این طرح با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با هدف برای حفظ سلامت جانبازان گرانقدر هشت سال دفاع مقدس در برابر آنفلوانزا در حال انجام است و همه جانبازان ۵۰ درصد به بالا را شامل خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: کلیه جانبازان عزیز 50 و 50درصد به بالا با مراجعه مراکز سلانت در سطح استان به صورت رایگان مورده تزریق واکسن قرار می‌گیرند.

رستمیان تاکید کرد: سلامتی ایثارگران بیش از هرچیز دیگری دارای اهمیت است لذا تمام تلاش مجموعه بنیاد بر این است تا در فصل پاییز با شیوع دو بیماری آنفولانزا و کرونا بتوانیم سلامتی ایثارگران را حفظ کنیم. 

شایان ذکر است این طرح از پنج شنبه 9 مهرماه در سراسر استان آغاز و هم اکنون نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول