اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اعمال محدودیت‌های یک‌هفته‌ای در استان همدان/ وضعیت قرمز است

استاندار همدان از اعمال محدودیت‌های یک هفته‌ای در استان همدان خبر داد و گفت: در حال حاضر وضعیت استان قرمز است.

اعمال محدودیت‌های یک‌هفته‌ای در استان همدان/ وضعیت قرمز است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در ستاد استانی مدیریت کرونا با اشاره به اعمال محدودیت‌های یک هفته‌ای در استان از امروز اظهار کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم و تمام مجموعه‌های دولتی و غیر دولتی جدی گرفته شود.

وی گفت: در همین راستا تمام مراکز آموزش از جمله مدارس، دانشگاه‌ها، فنی و حرفه‌ای، آموزشگاه‌های علمی و کلاس‌های زبان به مدت یک هفته تعطیل و آموزش به صورت مجازی انجام خواهد شد.

استاندار همدان از تعطیلی تمام باشگاه‌های ورزشی در سطح استان خبر داد و افزود: ورود به آرامستان‌ها و برگزاری هر گونه مراسم عزا در این مکان ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری مراسم در تالارها، رستوران‌ها و مکان‌های عمومی و خصوصی ممنوع است اظهار کرد: در صورت مشاهده برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

شاهرخی با بیان اینکه برگزاری مراسم نماز جمعه و جماعت و روز اربعین در شهرهای وضعیت قرمز ممنوع است گفت: تمام مجموعه‌های دولتی و خصوصی به ویژه بانک‌ها، ادارات، دفاترپیشخوان، مراکز حمل و نقل، مطب پزشکان و دیگر اصناف باید نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی حساسیت لازم را داشته باشند در غیر این صورت برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی از فرمانداری همدان خواست در زمینه نظارت بر اصناف و مجتمع‌های پزشکی و دیگر واحدهای خدمت رسان نظارت لازم را داشته باشند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه وضعیت استان قرمز است افزود: شرط عبور از شرایط فعلی رعایت پروتکل‌ها و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول